Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Monique

Monique

24-07-2010 om 23:44

Welk ziekenhuis kiezen voor iui/ivf?

Wij hebben al meerdere iui behandelingen gehad in een streek ziekenhuis bij ons in de buurt. Helaas heeft dit niet elke keer kunnen plaatsvinden omdat mijn cyclus vaak in het weekend plaatsvind.
Dit ziekenhuis kan geen iui behandeling geven in het weekend vandaar we nu naar een academisch ziekenhuis willen.

Wie kan mijn vertellen of het VU in Amsterdam geschikt is voor IUI/IVF of is het beter om naar het AMC te gaan?

Graag hoor ik van jullie wat we moeten doen!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Monique

Wat vervelend zeg dat je dan een cyclus over moet slaan omdat het in het weekend valt, onbegrijpelijk ook want ik neem aan dat je er hormonen voor geslikt hebt.

Maar goed: jou vraag is welk ziekenhuis je het beste kan bezoeken.

Ik ga zelf naar een ziekenhuis is België omdat hier absoluut niet moeilijk wordt gedaan over avond of weekend. Cyclusopvolging, bloedprikken, pregnylspuit zetten, sperma brengen naar het lab, follikelmeting, IUI etc. het kan allemaal 's avonds en in het weekend, geen probleem!

Hoe dat in andere ziekenhuizen in Nederland zit weet ik niet helaas...

Waar wooon je ergens?

Groetjes,
Regien

Anna3

Anna3

25-07-2010 om 21:06

Monique

De VU heeft een betere reputatie en ook betere cijfers. Anderzijds heb ik de indruk dat ze bij het AMC minder snel een patient 'afwijzen' omdat ze geen kansen zien.
Dus die betere cijfers bij de VU kunnen ook komen doordat ze een andere, geselecteerde patientengroep hebben.
De VU is trouwens wel beter in cryo's.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.