Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod? vonda heeft hem op 14/15 januari 2010


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

13-01-2010 om 20:57

Regien

Wat erg voor je, ik hoop dat je gauw meer geluk hebt!

xx

xx

13-01-2010 om 21:50

Regien

Meid wat jammer, maar ik was ook altijd zo van.... sh*t grmbl, maar een nieuwe poging nieuwe kansen!!!

Succes met de nieuwe ronde.

Liefs,
Sannie

Vonda

Vonda

13-01-2010 om 23:16 Topicstarter

Regien

Ach joh, dat vind ik jammer....
Ik ken die gespannen (vaak toch wel positieve) verwachting wel waar dan zo'n domper op komt. Je moet jezelf dan toch wel weer even hernemen om de moed weer te vinden...
Sterkte,
Vonda

Vonda

Vonda

13-01-2010 om 23:21 Topicstarter

Morgen wordt het wel erg spannend.

Gelukkig ben ik dan aan het werk. Aan de ene kant handig omdat je heerlijk afgeleid bent, aan de andere kant geen fijne plek als eventuele vooraankondigende verschijselen van ongesteldheid zich voordoen...
Anyway, ik houd jullie op de hoogte!

Liefs van Vonda
(wat superlief dat jullie duimen voor mij!)

Vonda

Vonda

13-01-2010 om 23:26 Topicstarter

O, en salie

Uit jouw berichtje begrijp ik dat het dus bij jullie ook nog steeds mogelijk is. Jullie gebruiken dus nog steeds geen tegenmiddelen zoals ik binnenkort wel van plan ben als het niet gelukt is? Dat realiseerde ik me niet maar is natuurljk wel heel logisch in jullie geval, bij jullie tikt die biologische klok nog niet zo(bij mij is het een biologische Big Ben, zo langzamerhand!).
Liefs,
Vonda

Lief!

Dank jullie voor de lieve berichtjes! Doet met goed!

Ik moet zeggen dat ik me inmiddels weer vol goede moed voel voor de volgende 'ronde'!
Het zal toch wel een keer lukken....

@Vonda.....spannend!!!!!

Liefs,
Regien

Salie

Salie

14-01-2010 om 12:23

He vonda

Nee, wij gebruiken geen tegenmiddelen zoals je dat zo leuk zegt.. Ik ben nog geen 35 dus het kan nog wel, maar net als jouw dochter gaat onze kleine man ook al bijna naar school(1 mrt.), dus we moeten wel een keer een grens trekken natuurlijk. Tenminste dat vind ik dan he. Ik weet niet of ik nog zou willen als de jongste 6 jaar is bijv. Begrijp me niet verkeerd, want welkom is het altijd, maar je kan er iets aan doen bedoel ik dan.
Nou ik ga heel erg hard voor je duimen hoor.
Liefs van Salie

Vonda

Vonda

14-01-2010 om 22:15 Topicstarter

Nog niets....

En dat is natuurlijk alleen maar fijn!
Tussen de middag op het werk dacht ik even buikpijn te krijgen dus ik dacht: 'dit is het', maar nee, het was ook zo weer over.
Verder ben ik heel emotioneel af en toe, maar dat hoeft natuurlijk verder ook helemaal niets te zeggen.
Morgen gelukkig weer afleiding door het werk.

Liefs van Vonda

Vonda

oohhh.....spannend!!!!
Nu maar hopen dat het weg blijft.....

Ik heb zojuist weer mijn eerste Clomid ingenomen!

Groetjes,
Regien

peggy

peggy

15-01-2010 om 07:34

We blijven hopen

we blijven voor je hopen dat het raak is vonda. groetjes en liefs peggy

Merel78

Merel78

15-01-2010 om 12:25

Vonda

ik moet zo aan je denken...hoe is het nu???? hoop dat er nog niks te zien is en de komende 9 maanden ook helemaal niks komt!!

denk aan je...

liefs, Merel

Therese

Therese

15-01-2010 om 13:23

Vonda

Ik vind het zo spannend voor je en ik gun het je zo!!

Liefs

Salie

Salie

15-01-2010 om 13:57

Vonda

He,
Hoe is het nu? Ik hoop dat het nog steeds de goede kant op gaat hoor. Ik gun het je zo.
Dikke knuffel van Salie

Vonda

Vonda

15-01-2010 om 21:55 Topicstarter

Echt waar, nu ook nog steeds niets!

Terwijl ik normaal haast altijd een cyclus heb van 25 dagen (dan zou ik woensdag ongesteld hebben moeten worden.
Vandaag dus ook nog steeds niets. Dag 26.
Als ik morgenochtend nog niet ongesteld ben mag ik misschien heel stiekem van mezelf gaan hopen....

Vonda

Petr@

Petr@

15-01-2010 om 22:02

Héhé

Ik kan naar bed, zat te wachten op een berichtje van jou!

(duim, duim, duim, duim)

liefs,
Petr@

Vonda

Vonda

15-01-2010 om 22:09 Topicstarter

Ha petr@!

Ach, wat lief joh!!!!
Ja ik dacht al ik moet toch echt even wat van me laten horen (ik was na het eten even naar bed gegaan en ben sinds half tien weer op (anders slaap ik 's nachts niet meer).

Morgen laat ik weer van me horen.

Vonda

Asa Torell

Asa Torell

15-01-2010 om 22:28

Vonda

Hier wordt ook geduimd!

Vonda

Vonda

16-01-2010 om 01:21 Topicstarter

O ik bedoelde donderdag

dat was dus dag 25

peggy

peggy

16-01-2010 om 09:05

Vonda

ik hoop voor je dat je ongesteldheid weg blijft en zwanger bent. ik zou als ik jou was vandaag nog een test kopen en morgen die test doen. wie weet kunnen we je dan wel feliciteren. hou je ons op de hoogte? liefs, peggy

peggy

peggy

16-01-2010 om 09:14

Update

hoi meiden,
hier even een update van mijn kant. tot nu toe heb ik na mijn laatste ongesteldheid van 24 dec vanaf de 2e week tot nu toe elke 2 dagen zo een beetje`` geklust``. ik hoop dus dat ik mijn eisprong als die er is ondertussen heb gehad. ik had regelmatig pijn in mijn buik hier en daar en dat ik hopelijk over een tijdje ook mag zeggen dat ik bij de zwangeren hoor. stiekem hoop ik er op dat de gynaecoloog tegen mij zegt tijdens een inwendige echo: nou mevrouw, u hoeft niet verder onderzocht te worden want u bent al zwanger. dat zou toch mooi wezen. maar ergens is dat denk ik toch te hoog gegrepen.

dit was het voor nu dan even. ik hou jullie op de hoogte.

groetjes en liefs, peggy

Peggy

Ja zeg, dat zou geweldig zijn!

Lig je daar bij de gynaecoloog zegt ze: nou mevrouw, ik mag u feliciteren! Stel je voor.....

Ik hoop het voor je!

Hier zit het tweede pilletje Clomid in mijn lijf...

Liefs,
Regien

Polly Shearman

Polly Shearman

16-01-2010 om 11:32

Vonda

ik lees al de hele tijd mee,
wat ongelooflijk spannend!!!
ik hoop het met je mee!
morgen even langs de drogist voor een test.. of misschien heb je die nog wel liggen..
groet, polly

Vonda

Vonda

16-01-2010 om 17:33 Topicstarter

Peggy

Ik hoop dat het gunstig zal verlopen voor je!!
Ik wacht af met jou!
Vonda

Vonda

Vonda

16-01-2010 om 17:43 Topicstarter

Polly!

Nee, ik had geen tests meer, de laatste die ik had heb ik gebruikt voor toen ik in oktober zwanger was. Dus daarnet bij het Kruidvat even zo'n dubbelpakketje gekocht. Vondaman weet niet dat ik het gekocht heb. Het is allemaal nog een beetje een vervanmijnbedshow voor hem. Hij wilde perse geen tegenmaatregelen, terwijl ik heel duidelijk heb aangegeven dat ik mijn eisprong had. Het is zo'n nuchtere man die zich normaal niet snel zorgen maakt. Maar nu het dan toch wel eens zover kan zijn dat het toch weer raak is ziet hij nog wel wat beren op de weg. Ach, die gaan we dan gewoon maar temmen.
Tegelijkertijd heb ik natuurlijk ook mijn angsten, mocht ik zwanger zijn: gaat het allemaal goed, zal ik niet opnieuw een miskraam krijgen, zal het kindje gezond zijn, hoe doet we het praktisch gezien hier in huis, moeten we niet verhuizen? Nou ja, niet alles hoeft op stel en sprong natuurlijk.
Ik denk dat de grootste schok toch zal zijn bij de familie. Mijn deel van de familie weet van de miskraam en zij probeerden toch wel tactvol door te laten schemeren dat het misschien verstandig zou zijn om niet verder te gaan ermee. Maar ja, ik ben eigenwijs he...
Zijn kant van de familie weet helemaal niet dat we nog bezig waren te proberen met een tweede.
Maar goed, wat ben ik aan het ratelen hierover, eerst maar eens kijken of het echt zo is!
Ik ga niet meteen testen, misschien morgenochtend of zo.
Je / jullie horen, lief dat je meeleeft en meeleest Pollieke!!

Liefs van Vonda

Vonda

Vonda

16-01-2010 om 17:43 Topicstarter

En regien!

Lekker blijven Clomidden, zou ik zeggen! Recht zo die gaat!!!

Vonda

peggy

peggy

16-01-2010 om 18:18

Vonda

dank je vonda, das lief van je. ik hoop zo dat we ooit eens bij het zwangeren groepje mogen behoren. liefs, peggy

Vonda

Spannend!!
Ik hoop het ook zo voor je!
Ik duim voor je.
Ga je morgenvroeg testen? Ben zo benieuwd, ik hou je in de gaten
Liefs Nina

Vonda

Ja, ik Clomid gewoon nog even door

Ben zeer benieuwd morgen......

Liefs,
Regien

Merel78

Merel78

16-01-2010 om 21:07

Vonda

ik duim, ik duim, ik duim....ik hoop het zo!!!

Merel

Biene M.

Biene M.

17-01-2010 om 00:23

Vonda

Ha Vonda, ik las dit: "Mijn deel van de familie weet van de miskraam en zij probeerden toch wel tactvol door te laten schemeren dat het misschien verstandig zou zijn om niet verder te gaan ermee."

Zoals je misschien wel weet heb ik (40) het afgelopen halfjaar twee miskramen gehad. Ik was er open over tegen wat collega's en mijn leidinggevende. Na de laatste mk zei ik tegen mijn leidinggevende dat ik er over een paar maanden mee wil stoppen, met proberen zwanger te worden (en te blijven). En toen zei hij dat hij weliswaar mijn dokter niet is (hij is gynaecoloog) maar dat het feit dat ik zwanger was geworden juist betekent dat mijn kansen op nog een kind redelijk goed zijn. En dat hij niet de persoon was om me te adviseren, maar dat hij zelf wel door zou gaan om het nog eens te proberen.

Nou ja, ik houd er ernstig rekening mee dat het niet meer gaat gebeuren, zwanger worden en een kind krijgen. Maar ik heb mijn harde grens wel losgelaten. We zien wel.

Hopelijk hoef jij je helemaal niet meer met deze vraag bezig te houden, want ben je nu gewoon zwanger en blijf je het nog een maand of 8! Maar anders... dat spiraaltje bederft niet zo snel in de verpakking.

X Biene

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.