Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod?

Zo, meteen maar even een nieuw draadje gestart. Ik heb ongeveer dezelfde titel als destijds Astertje gebruikt, dat leek me wel zo handig!

Iedereen heel veel succes gewenst! Wees welkom!

Vonda


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Elsje, hoe ver ben jij?

Heb je je test al gedaan, ik ben zoooo nieuwsgierig?

Elke

Elke

16-01-2009 om 09:12

Inbraakje astertje!

Gefeliciteerd!!!!!! Wat super voor jullie.
Zie je hopenlijk snel bij ons ander draadje.

Liefs Elke

elsje78

elsje78

16-01-2009 om 10:47

Grrrr geen streep

Hoi

Astertje!!! gefeliciteerd!!!

Hier was de test eigenlijk negatief, kan nauwlijks iets ontdekken dat op een streep moet lijken...

Maar nog niet ongesteld, dus maar weer afwachten...

XX Elske

Vonda

Vonda

16-01-2009 om 20:15 Topicstarter

Astertje en elske

Oh, Astertje, wat geweldig!!! Ik vind het echt super voor je. Al zo lang gewacht en nu is het toch zover... prachtig. Ga er maar heerlijk van genieten!!

Elske, wat jammer, maar alle hoop is nog niet verloren zolang je nog niet opgesteld bent, dus ik blijf duimen!!!

Beiden veel hugs,
Vonda

elsje78

elsje78

17-01-2009 om 13:29

Nog niks en licht streepje

Hoi

Vanmorgen weer getest, heel klein streepje en nog niet ongesteld...dag 32 nu

Weet wel dat ik bij mijn dochter ook heel laat pas positief testte, misschien zit er bij mij weinig tijd tussen de eisprong en de menstruatie...tenminste daar hou ik me maar even aan vast.

Denk dat ik pas maandag weer ga testen en maar afwachten of ik nog ongesteld word.

liefs Elske

Elke

Elke

17-01-2009 om 17:11

Inbraakje elske

Ooh wat spannend! Een streep is een streep! Deze moet vanaf nu alleen maar donkerder worden!

Ik ga heel hard voor je duimen!!

Liefs Elke

Oh elske

Wat ontzettend spannend zeg ! Ik duim met je mee...!

Therese

Therese

18-01-2009 om 09:39

**lijstje 18 januari 2009**

Elske, (30), 2e kindje, bezig sinds 24 augustus, NOD 14 januari. Heeft een dochter van twee en een half.

Nathalie (28), 2e kindje, NOD 18 januari, bezig sinds februari 2008. Zoontje van bijna 2 (22mnd).

Vonda (43), 2e kindje, NOD 21 januari, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van ruim 2,5.

Liesje (34), 2e kindje, NOD rond 27 januari (bezig sinds maart 2006) ovulatietests, (hormonen OK, Sperma van verminderde kwaliteit, tweede donatie in januari/februari en tijdens mijn volgende NOD bellen voor afspraak baarmoederfoto.)

Merel (30), 2e kindje, NOD rond 1 februari, bezig sinds december 2008. Dochter van 20 maanden.

Therese

Therese

18-01-2009 om 09:41

Ik heb mezelf verwijderd

en hopelijk verzoek ik hiermee niet de goden en blijf ik afwezig van dit draadje!

Elske ik blijf nog steeds duimen voor je. Laat dat streepje donkerder worden!

En voor de rest blijf ik zo nu en dan nog even inbreken. Ik durf nog niet echt afscheid te nemen

Liefs Therese

elsje78

elsje78

18-01-2009 om 13:32

Jajajajajajaja

hoi

Ja hoor, dikke roze streep, heel erg zwanger!!

Kon me niet beheersen en toch getest vandaag, en dus nu echt positief!!

Beetje onwerkelijk wel, na 5 rondes dus raak...

Ik hoop dat het besmettelijk is voor juliie allemaal!!!

liefs Elske

Elke

Elke

18-01-2009 om 13:58

Elske!

Wat een geweldig nieuws!!! Joehoe!!!

Van harte gefeliciteerd!! Geniet van dit heerlijke moment! en zie je snel bij het andere draadje.

Liefs Elke

Wat gaaf hier

Therese en Elsje zwanger, van harte gefeliciteerd !

Super elske

YESSSS, wat gaaf voor je zeg, super en gefeliciteerd !!!!

Ff tussendoor

Therese en Elske van harte meiden !!!!!!! dat is alvast een prachtig begin van 2009.

Therese ik blijf gewoon keihard duimen dat het goed blijft gaan.

Wij zijn net terug van het weekend bij mijn schoonmoeder, verschrikkelijk als altijd. Verder kind ziek en man en ik verschrikkelijk verkouden. En nu morgen dus op vakantie .......zucht. Ik zie het helaas in het water vallen maar we geven de moed niet op want het zou mijn jaar toch moeten zijn 2009 !!!!! hihiih.

Na mijn vakantie nog een paar zwangeren aub, kan ik plaatsvervangend blij zijn.

Vonda

Vonda

18-01-2009 om 23:06 Topicstarter

Elske

Gefeliciteerd joh, wat fijn! Ga er maar heerlijk van genieten!!

Hugs van Vonda

Merel78

Merel78

19-01-2009 om 08:15

Wow

Wow...wat een zwangerenboom hier! Elske, Astertje en Therese van harte gefeliciteerd. En stuur ons wat hormoontjes Therese, ik hoop dat dit keer echt jouw keer is, ik wil je niet terug zien hier hoor!!

Hier zijn de klusdagen weer voorbij, denk ik, vorige keer echt last gehad rond mijn eisprong, nu helemaal niet, raar lijf. Vandaag dag 15, dus neem aan dat het al wel geweest moet zijn. We'll see...nu afwachten maar en hopelijk volg ik jullie straks.

liefs, Merel

Merel78

Merel78

19-01-2009 om 08:16

Liesje

een hele dikke knuffel voor jou. Hopelijk kunnen jij, man en kind lekker genieten op vakantie. Enne...straks samen naar het oktoberdraadje?

Knuf, en doe rustig aan.

liefs, merel

Vonda

Vonda

21-01-2009 om 00:12 Topicstarter

Hmmm...

Nou, nog geen rode sporen te zien, maar wel voel ik een pukkel naast mijn neus opkomen... balen, ik denk dat het er dit keer ook niet in zit. Vorige week en vandaag van twee collega's gehoord dat ze zwanger zijn, allebei voor het eerst, terwijl het bij collega 2 echt heel moeilijk was gegaan (lang op gewacht en miskramen blijkbaar). Ben dus wel heel blij voor beide meiden maar zou het zelf ook zo super leuk vinden...

Jullie horen nog.

Vonda

Moeilijk vonda

Persoonlijk kreeg ik echt de neiging om met een grote bocht om elke zwangere te lopen die ik tegen kwam tijdens boodschappen doen of zo. Ik kon ze niet meer zien, na een jaar proberen en niet lukken. Niet fraai van mezelf maar toch wat jaloers toen ik hoorde dat een vriendin in verwachting was... hoort er bij denk ik.

Schrale troost: ik kreeg een mega pukkel midden op mijn snoet net voor mijn NOD maar blijk toch zwanger. Inmiddels een week verder en heb gewoon een paar jeugdpuisjes ! Dus betekend neit zonder meer dat het niet gelukt is...houd de moed erin !

elsje78

elsje78

21-01-2009 om 17:29

Bedankt

Hoi allemaal

Bedankt voor alle reacties!! Ik stuur de hormoontjes door.....

Nu griepje in dit huis dus ben met zieke dochter en zieke mij bezig haha

Ik blijf hier komen maar haal mezelf nu van het lijstje en wens dat het lijstje steeds korter wordt

liefs elske

elsje78

elsje78

21-01-2009 om 17:30

***lijstje 21 januari***

Nathalie (28), 2e kindje, NOD 18 januari, bezig sinds februari 2008. Zoontje van bijna 2 (22mnd).

Vonda (43), 2e kindje, NOD 21 januari, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van ruim 2,5.

Liesje (34), 2e kindje, NOD rond 27 januari (bezig sinds maart 2006) ovulatietests, (hormonen OK, Sperma van verminderde kwaliteit, tweede donatie in januari/februari en tijdens mijn volgende NOD bellen voor afspraak baarmoederfoto.)

Merel (30), 2e kindje, NOD rond 1 februari, bezig sinds december 2008. Dochter van 20 maanden.

nathalie_80

nathalie_80

22-01-2009 om 14:18

***lijstje 22 januari***

Vonda (43), 2e kindje, NOD 21 januari, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van ruim 2,5.

Liesje (34), 2e kindje, NOD rond 27 januari (bezig sinds maart 2006) ovulatietests, (hormonen OK, Sperma van verminderde kwaliteit, tweede donatie in januari/februari en tijdens mijn volgende NOD bellen voor afspraak baarmoederfoto.)

Merel (30), 2e kindje, NOD rond 1 februari, bezig sinds december 2008. Dochter van 20 maanden.

Nathalie (28), 2e kindje, NOD 16 februari, bezig sinds februari 2008. Zoontje van bijna 2. Zaad is niet helemaal zoals het moet zijn, ze willen een spatader afklemmen, maar we gaan eerst 3 februari naar een fertiliteitsarts.

nathalie_80

nathalie_80

22-01-2009 om 14:25

Uhhhh is iedereen nu opeens....

zwanger????????? Helemaal geweldig voor jullie natuurlijk!! Ik ben super blij voor jullie.

Overal om me heen, iedereen is huppatee zwanger. Ik zie alleen nog maar dikke buiken en mensen hebben het nergens anders over. Dat snap ik natuurlijk best, ik weet hoe het is. Maar wij willen ook zo graag zwanger zijn. Pffff, af en toe is het wel moeilijk hoor. Gister heeft mn schoonzusje de "grote" echo (20wk) gehad en natuurlijk meteen mij bellen. Tja, dat vind ik erg lief en dat waardeer ik ook zeker, maar dan lig ik's nachts weer te snikken in mn bed.

Maar goed, we geven de moed niet op. Ik heb mn ongi-dagen er weer opzitten en we zien de klusdagen weer tegenmoet. Vanmorgen bij de huisarts geweest en een doorverwijzing gekregen naar een fertiliteitsarts in Eindhoven. Meteen een afspraak gemaakt en daar kunnen we 3 februari al terecht. Ik ben benieuwd....

Moest het even van me af schrijven. Vind het allemaal steeds moeilijker worden. Mn zoontje wordt 10 februari alweer 2!!! De tijd gaat zo snel. Vorige maand geen ovulatietesten gebruikt, alleen getemperatuurd en ik denk dat ik dat maar even zo houdt.

Good luck allemaal, jullie zitten allemaal voor jullie NOD-dagen (diegene die niet zwanger zijn natuurlijk) en 2009 moet ons jaar worden!!

En de zwangeren onder ons een dikke knuf en ik hoop dat alles goed blijft gaan en zeker voor Therese. You go girl!!!

Liefs Nathalie

Merel78

Merel78

22-01-2009 om 19:38

Nathalie

hey nathalie...ik dacht het ook even, het lijstje is - gelukkig - aardig uitgedund, maar dan is het gelijk ook rustig hier. Ben jij al lang 'bezig'? Grappig, jouw zoontje is maar een paar maanden jonger dan mijn dochter (die wordt in mei 2). Gaat echt hard he. Duurde het bij je zoontje lang voordat je zwanger was?
Vonda, bij jou was het geloof ik ook spannend, naderende tekens van ongesteldheid dacht ik te lezen, hopelijk valt het toch nog mee en kan jij d'r ook gauw af.
Mijn Nod is trouwens pas 1 februari. maar ja, dit is net de 2e maand dat we er voor gaan, dus ben nog een beetje zoekende naar welke dag mijn eisprong is en hoe lang mijn cyclus is. Afgelopen keer leek het 26 dagen te zijn (wat voordat ik aan de pil ging ook altijd zo was), dus ben benieuwd...maar da's nog ff afwachten.

Vonda, jij hopelijk gauw met goed nieuws, enne...gaan wij voor het oktoberdraadje met de rest?

groetjes, merel

Merel78

Merel78

22-01-2009 om 19:39

Oeps

nathalie, ik had beter moeten lezen...ik stelde een paar vragen, maar een deel is al beantwoord in het lijstje. spannend dus 3 februari...

Vonda

Vonda

22-01-2009 om 22:47 Topicstarter

*** lijstje 22 januari 2009 ***

Liesje (34), 2e kindje, NOD rond 27 januari (bezig sinds maart 2006) ovulatietests, (hormonen OK, Sperma van verminderde kwaliteit, tweede donatie in januari/februari en tijdens mijn volgende NOD bellen voor afspraak baarmoederfoto.)
Merel (30), 2e kindje, NOD rond 1 februari, bezig sinds december 2008. Dochter van 20 maanden.
Nathalie (28), 2e kindje, NOD 16 februari, bezig sinds februari 2008. Zoontje van bijna 2. Zaad is niet helemaal zoals het moet zijn, ze willen een spatader afklemmen, maar we gaan eerst 3 februari naar een fertiliteitsarts.
Vonda (43), 2e kindje, NOD 17 februari, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van bijna 3.

Vonda

Vonda

22-01-2009 om 22:49 Topicstarter

Tja...

... ik was er al bang voor he...
Ben benieuwd wie er volgende week zwanger is op mijn werk.

Vonda

Merel78

Merel78

23-01-2009 om 12:42

Vonda

He, balen meis, ondanks dat je het al een beetje verwachtte...Knuffel voor jou hoor!

Liefs, merel

Ook 'de wens'...

Hoi allemaal,
Het lijkt me fijn om hier mee te schrijven met jullie.
Ook ik heb de wens om een tweede kindje te krijgen...
(en ben vreselijk ongeduldig en was liever gisteren zwanger dan vandaag... dat gevoel was er van de één op andere dag...)
Ik heb een zoon van ruim 2. Het duurde bij hem 8 maanden voordat ik zwanger was..
Voor 'het lijstje'
Ik ben 29 jaar, ben in December gestopt met de pil..dus nog niet zo lang...
Mn eerst volgende NOD is volgens mij 19 of 20 februari.. (de laatste van het lijstje...)
Yrma

elsje78

elsje78

23-01-2009 om 21:01

Vonda

Hoi

Balen zeg, zeker als je hier weer leest dat er zwangeren bij zijn!!
Ook van mij een knuffel!

Yrma welkom ik hoop dat het snel raak mag zijn!!
(ik ben net van de lijst af, de vijfde ronde was raak voor ons en nu 5 en halve week zwanger)

xx Elske

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.