Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
mire-ma

mire-ma

30-08-2009 om 17:55

Zwanger met mirena?

Hallo allemaal,
ik ben moeder van twee dochters van 7 en 9 jaar, heb sinds 7 jaar een mirenaspiraal(de tweede nu dus...) en ik denk dat ik zwanger ben... (gespannen borsten, overmatige afscheiding, overtijd -normaal word ik toch een beetje ongesteld- moe, vaag gevoel enz.)
Als het zo is, is het goed. We twijfelen al lang over een derde en op deze manier wordt de keus voor ons gemaakt.
In het archief heb ik gezocht op ervaringen van zwanger worden met mirena, maar kan weinig vinden. Ik stel de vraag dus nog een keer ook al is deze al eerder gesteld: wie heeft hier ervaring mee? Wie is zwanger geraakt ondanks een mirenaspiraal en hoe is dat afgelopen?
Groetjes en bedankt alvast!
Mire-ma

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

31-08-2009 om 13:17

Geen ervaring

maar voor zover ik heb begrepen eindigt een zwangersch met een mirena meestal in een miskraam omdat de mirena er wel uit moet....
Wat wel kan is dat ongemertk de mirena eruit is gekomen en dat je dus gewoon zwanger bent. Even testen dus...

Biene M.

Biene M.

31-08-2009 om 21:23

Collega

Een collega van me werd zwanger met een mirenaspiraal en inmiddels heeft ze een prachtige dochter.

Spannend hoor, hoop dat je nog even laat weten hoe het verder gaat!

mire-ma

mire-ma

06-09-2009 om 11:04

Niet

Niet zwanger!
En eigenlijk heel erg opgelucht! Maar wat een stress zeg. Ik heb me echt een week beroerd gevoeld en was er heilig van overtuigd dat het zo was, omdat dit nog nooit eerder was voorgekomen. Gek genoeg heb ik ook meer gevloeid dan anders.
Voor mij is het nu echt duidelijk dat ik toch geen derde wil, dus de twijfel is weg. Het heeft dus ook iets goeds opgeleverd.
Dank voor jullie aandacht!
Groetjes, Mire-ma

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.