Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Zwanger of cyste?

Hallo iedereen,

Ik zal zo duidelijk mogelijk mn verhaal uitleggen. 4 feb laatste menstruatie. 16 feb meest vruchtbare dag. Week later veel buikpijn naar de dokter geweest. Blijk ik een cyste te hebben op mn eierstok van ongeveer 2 cm dat was 26 feb. Ik moest toen naar de gyn op 1 maart en die zag een cyste van 2,6 cm. Heel het verhaal uitgelegd maar ik vond het nog allemaal heel onduidelijk wat ze mij vertelde. Na de echo etc zaten we weer en zei ze ik weet niet wanneer je volgende menstruatie zou moeten beginnen ik zei morgen (2 maart). Toen zei ze als je na 2 weken nog niet ongesteld bent geworden dan moet je weer terug komen dat is dan 15 maart. Nu is het zo dat ik zowel positieve als negatieve testen heb gehad. Wat ik heel verwarrend vind. Daarnaast heb ik ook veel last van mn borsten, ben ik misselijk en last van hartkloppingen.

Zou de eisprong van 16 feb de cyste kunnen zijn? Groeit het zo snel? Heeft iemand soortgelijke ervaring?

Cyclus is 26 dagen.

Menstruatie duur is 5 dagen.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

Groetjes 

Als een haas naar de dokter, zou ik zeggen. Ik denk niet dat je hier alleen op basis van ervaringen van Forumleden een zinnige conclusie kan trekken. 

Kun je niet vragen om een doorverwijzing, en dan vragen voor een echo? Dan heb je het snelste antwoord denk ik.

Cyste op de eierstok kan dat niet PCOS zijn? Ik heb het zelf ook maar bij is het niet 1 cyste maar zijn het meerdere. Google eens. Ik wil je geen angst aanpraten maar je kan dit altijd vragen of ze je willen doorverwijzen

Mmm ik las hier dat cystes ook juist in t eerste trimester van de zwangerschap kunnen ontstaan.

https://encyclopedie.medicinfo.nl/corpus-luteum-cyste

Een vals positieve zwangerschapstest is trouwens zeldzaam. Heel soms komt het voor, een oorzaak kan zijn een bepaald soort cyste aan de eierstok.

Hier word je dus niet wijzer van..

Arts bellen wel! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.