Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
mama-kim

mama-kim

10-06-2009 om 14:59

Zwanger of niet?

hoi 4,5 week geleden (zou nog best iets meer kunnen zijn) ben ik gestopt met de pil...

normaliter als ik 1 pil vergat werd ik direct 1 a 2 dagen daarna ongesteld...

tot nu toe nog steeds niet, al heb ik wel het gevoel dat het moet gebeuren...

tests wijzen uit dat ik niet zwanger ben...

misschien toch te vroeg getest..

van mijn eerste zwangerschap heb ik het niet geweten in het begin dat ik zwanger was, dus dit is allemaal weer niet haha

heeft iemand hier ook ervaring mee of tips

groetjes kim en sasa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
madelief74

madelief74

10-06-2009 om 16:55

Clearblue

Hoi Kim,

spannend voor je! Ik heb Clear Blue digitale testen gebruikt. Die zijn zo gevoelig dat je 4 dagen voor je NOD al kan testen.

Succes, groetjes Madelief

mama-kim

mama-kim

10-06-2009 om 17:44

hoi bedankt voor je reactie,

ik heb ondertussen al 4 gewone testen gedaan maar nog geen digitale...

gaan we morgen gelijk maar eens halen

bedankt!!

groetjes kim

mama-kim

mama-kim

14-06-2009 om 09:35

Ongesteld of een miskraam?

ondertussen was ik al 4,5 week niet ongesteld geworden en wilde ik nog 2 weken wachten met een nieuwe test..
sinds eergister had ik heel licht een gekleurde afscheiding niet echt bijzonder dat had ik bij sasa ook in het begin, maar vandaag werd ik wakker in een plasje bloed en stond op en toen stroomde het eruit! (ik had gelukkig wel een inlegkruisje in)

ik wist niet wat me overkwam, heb dit nog nooit gehad! en ben met een dergelijke ongesteldheid ook nog nooit doorgelekt tijdens het slapen, ja misschien een druppeltje)

ik weet nou niet goed wat het nou was, ongesteldheid of miskraam ???

iemand hier ervaring mee..
ik zou het heel graag willen weten!

groetjes kim

Risama

Risama

14-06-2009 om 12:53

Testen

Ik heb altijd begrepen dat het HCG gehalte in je bloed en urine na een miskraam nog wel even hoog en dus aantoonbaar blijft. Als je nu test, weet je dus of je nu wel of niet zwanger was. Als de test positief is, zou ik me trouwens wel even laten nakijken. Het vruchtje kan dan ook nog leven ondanks het bloedverlies.

Test je negatief, dan is het hoogstwaarschijnlijk toch een verlate en erg heftige menstruatie.

Succes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.