Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Elke

Elke

10-05-2010 om 22:41

Zwanger worden

Heej hallo,

Zijn er hier nog dames die aan het proberen zijn voor een baby?

Wij zijn begonnen voor ons 2de wondertje. We hebben een dochter, inmiddels 8 maanden, via het ICSI traject. We gaan eerst op de leuke manier proberen zwanger te worden. De kans is erg klein, maar wie niet waagt, wie niet wint!

De klusdagen zijn inmiddels voorbij en nu wachten tot ongeveer 24 mei...

Liefs Elke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel78

Merel78

11-05-2010 om 00:02

Hey elke

heeey elke

wat leuk hoop dat het jullie gauw gegund is, jullie 2e wondertje. vind het nog steeds grappig dat jullie dochter bijna net zo heet als die van ons ik ga helaas niet meeschrijven, want ik ben bijna 3 maanden geleden bevallen van mijn 2e kindje, een zoontje. Ik ga je weer volgen hoor, hopelijk lukt het gauw!

Veel liefs, Merel (van het destijds zwangerworden draadje!)

Elke

Elke

11-05-2010 om 21:50

Merel!

Heej Merel,

Wat leuk dat je reageert! Ja, ja, ik weet het nog Gefeliciteerd nog met je zoon

Gaat alles goed met moeder en zoon?

Liefs Elke

Merel78

Merel78

11-05-2010 om 22:46

Hey elke

ja, gaat supergoed, hij is een slaapkop en een heerlijke tevreden, relaxte baby. wordt al zo gauw weer groot, hij is al weer bijna 3 maanden! En jouw dame wordt ook al zo groot, heerlijk hoor! Heb je nog een beetje gevolgd in je andere draadje dus af en toe lees ik nog wel even hoe het met je gaat. Ik hoop echt dat je heeeeeeeeeel gauw zwanger mag zijn van een 2e wonder, de dynamiek tussen 2 kinderen is zo bijzonder om mee te maken. Ik hoop echt dat het je gegund is.

heel veel liefs, Merel

100%mama

100%mama

12-05-2010 om 14:33

Ja!

Wij zijn aan het klussen voor de 2e! Onze oudste is nu 5. Van onze 1e was ik na 1 maand al zwanger en nu is het een beetje rommeliger met mijn cyclus. Ik ben nu met de ovulatie testen aan het kijken wanneer mijn "klusdagen" zijn. Theoretisch had ik vandaag ongesteld moeten worden en ben het nog niet......heb wel een "vroege zwangerschaps"test gedaan, maar die is negatief. Op zich niet heel raar, met de 1e had ik 3 negatieve testen.......ik voel me niet ongesteld worden, maar ik voel me ook niet zwanger. Lekker raar gevoel dus . We hopen en anders klussen we lekker door! Ben benieuwd hoe het met jou vergata hoor deze maand! Spannend!

Liefs,
100%mama

Elke

Elke

12-05-2010 om 21:44

Hallo 100% mama

Hallo 100%mama,

Wat leuk dat je ook voor een 2de aan het klussen bent!
Jullie oudste nu 5 jaar... Onze dochter is 8 maanden, hahaha.

Ik hoop dat je dat je snel zwanger zal zijn.

Liefs Elke

peggy

peggy

13-05-2010 om 11:02

Elke

hoi elke,
we zijn al een jaar bezig . loop bij de gynaecoloog en ben bezig met hormonen. nu zit ik in de afwachtperiode of ik ongesteld word of niet. succes met zwanger worden.
groetjes peggy

Elke

Elke

13-05-2010 om 21:14

Peggy

Heej Peggy,

Ik weet hoe je je voelt. Onze dochter is ook geboren via een IVF ICSI behandeling.
De wacht weken zijn het ergst!! Héél véél succes.

Liefs Elke

100%mama

100%mama

14-05-2010 om 08:24

Succes

Ook al kan ik dan niet mee praten over het zwanger worden via IUI, IVF, ICSI e.d. behalve van "horen zeggen" van mijn beste vriendin, ik hoop dat we snel een ander draadje mogen starten!

Hier nog steeds niet ongesteld.....als ik de ovulatie test moet geloven dan had ik dus maandag ongesteld moeten worden. 2 testen gedaan inmiddels, beide negatief. De ene morgen voel ik me misselijk, vandaag voel ik me alsof ik dus ongesteld wordt, hahaha, geen peil op mijn lichaam te trekken dus en op mijn gevoel ook niet, die denkt er ook steeds anders over. We wachten dus nog steeds maar af.....

Liefs,
100%mama

100%mama

100%mama

15-05-2010 om 12:42

We klussen door

..........op naar de volgende kans!

Elke0

Elke0

15-05-2010 om 23:27

100%mama

He bah 100%mama. Wat klote voor je!!!
Wanneer is je volgende NOD?

Hier een hoop rare gevoelens.... Ik voel vanalles in mijn buik. Steekjes en het gevoel dat ik nu al ongi moet worden (al een dag of 2). Dat kan helemaal niet, want volgens mijn heb ik mijn eisprong gevoelt.

Ik hoop zo dat het op deze manier lukt!!

Liefs Elke

100%mama

100%mama

16-05-2010 om 13:56

Elke

Ik hoop zo voor je mee Elke!

Wanner mijn volgende NOD dan is niet te berekenen bij mij zo blijkt. Volgens de ovulatie test waarmee ik mijn eisprong heb gemeten had ik afgelopen maandag ongesteld moeten worden, dat is dus 7 dagen later geworden...Ik begrijp dus eigenlijk niets van mijn lichaam.

Liefs 100%mama (die zich dat nu even niet zo voelt al komt de nick vanuit een hele andere hoek....)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.