Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Lonnie

Lonnie

07-07-2009 om 20:18

Zwanger worden en niet fit

Hoi, wij willen graag zwanger worden maar ik voel me helaas op het moment niet helemaal fit. Binnenkort krijg ik een onderzoek waaruit hopelijk blijkt wat er aan de hand is, en of ik misschien geopereerd moet worden (darmen). Eigenlijk waren we nog maar net begonnen met proebren zwanger te worden, maar nu twijfel ik, moet ik dat onderzoek afwachten, kun je geopereerd worden als je zwanger bent enz. Vooralsnog ben ik helemaal niet zwanger, en grote kans dat ik helemaal geen operatie hoef, maar vraag me toch af wat jullie zouden doen. Groetjes, Lonnie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
madelief74

madelief74

07-07-2009 om 22:57

Lonnie

Lieve Lonnie,

dat hangt af van zoveel factoren. In de eerste plaats is je gezondheid natuurlijk het belangrijkste! Een kind heeft een gezonde moeder nodig. Dat was voor mij ook een reden om te wachten met proberen zwanger te worden voor een tweede. Daar zijn we overigens nog steeds mee bezig. Maar bij de eerste heb ik daar niet op gewacht. Ik weet namelijk wat ik heb en dat gaat nooit weg (voedselallergie/eczeem). Maar het klinkt alsof je toch een vermoeden hebt wat het is omdat je praat over een operatie. Ik was bereid een hoop ellende op de koop toe te nemen (heb de hele zwangerschap van ondraaglijke jeuk last gehad waar ik bijna GEK van werd), maar bij een tweede vind ik dat een ander verhaal. Dan valt alle last van de verzorging van onze dochter (1e kind) op de schouders van mijn man.
Dus, heb je al een kind? Hoe ging die 1e zwangerschap? Heb je veel kennissen / familie waar je op terug kan vallen? Weet je wat er aan de hand is? Kan je nog even wachten met zwanger worden (ivm leeftijd misschien?). Kortom: zo veel factoren die invloed hebben op hoe je er in staat.

Groetjes Madelief

madelief74

madelief74

07-07-2009 om 22:58

En natuurlijk...

Succes met de keuze!

Liefs, Madelief

Lonnie

Lonnie

09-07-2009 om 12:46

Wachten

Hoi,
Ik heb besloten toch maar (weer)te gaan wachten met zwanger worden, in ieder geval tot ik het komende onderzoek heb gehad. Ik zal niet het hele verhaal uit de doeken doen, maar ik ben hiervoor ook al heel erg lang niet fit geweest , zeker twee jaar, dus toen moest ik ook al steeds wachten. En nu ging het een paar maanden geleden eindelijk goed, dus we gingen ervoor! Maar nu weer veel buikpijn en moe, en een nieuw onderzoek, ik wacht dus maar weer even... Bedankt voor je reactie Madelief! O ja, ik ben 35, en ik zie de maanden wegtikken..... Maar ja, niks aan te doen! Groetjes, Lonnie.

May

May

11-07-2009 om 09:41

Leeftijd

lieve lonnie, laat je vooral niet gek maken door de maanden die wegtikken, daar schiet je niets mee op.... Ook na je 35e kun je nog moeder worden! Ik was bijna 40!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.