Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
mama-kim

mama-kim

23-06-2009 om 23:10

Zwangerschapstest...

hoi allemaal...
ik ben er weer..
vanavond had ik een test gedaan, daaruit kwam een heel heel licht roze dunne streep uit voort, roze bijna tegen wit aan zo licht en dun, maar dit was wel binnen de 5 min (was een dirx huismerk test)

nu ben ik een beetje in de war, ben ik nu zwanger of is het niets...het is nu zo onduidelijk!
om mijzelf niet gek te maken heb ik mn vriend ook laten kijken en hij zag hetzelfde als mij...

heeft iemand hetzelfde meegemaakt en zou ik nu zwanger kunnen zijn?

{1,5 week geleden was de laatste keer de eerste dag van mn (beetje rare) ongesteldheid en ben 6 a 7 weken gestopt nu met de pil}

zie uit naar jullie reacties!!

groetjes kim

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mama-kim

mama-kim

23-06-2009 om 23:22

Oja

oja de reden waarom ik vandaag weer een test had gedaan was omdat mijn shirt ineens nat was bij mn tepels en dat had ik bij sasa( mn zoontje) ook maar toen was ik al 10 weken toen ik erachter kwam!

groetjes

Carolien

Carolien

27-06-2009 om 21:28

Als

de streep er was binnen de tijd dat de test af gelezen moest worden geldt: een streep = een streep, dus ben je zwanger. Ik hoop dat ik je ermee kan feliciteren?
groetjes,
Carolien

mama-kim

mama-kim

28-06-2009 om 16:48

Carolien

hoi carolien bedankt voor je reactie!
ja ik had gehoopt dat ik al wat wijzer was geworden maar helaas! (niet dat we al zo lang bezig zijn, nu ondertussen +- 10 weken gestopt met de pil)

vandaag heb ik opnieuw een test gedaan, ook hiervan blijf ik in de war raken...
op de beschrijving staat je moet het resultaat na 5 minuten afkijken, nu zag ik na 5 minuten niets weer negatief en na 10 minuten was er toch echt weer een licht roze lijn zichtbaar...

nu heb ik zoiets van als ik na een uur zou kijken kan ik mijzelf voorstellen dat de test niet geldig is maar na 10 minuten????

ik maak mijzelf helemaal gek, echt waar!
en nog steeds verlies ik vocht uit mn borsten...
pff en ik heb ook zo'n licht kramperig gevoel in mn onderbuik net alsof ik ongesteld moet worden (deze twee verschijnselen had ik namelijk ook bij mn zoontje, alleen was ik er daar pas na 10 weken achter)

ik hoop zo dat iemand mij een duidelijk antwoord kan geven!!

groetjes kim

Hanne.

Hanne.

28-06-2009 om 20:27

Ik had het ook

Ik had ook (tot 2x aan toe) zo'n onduidelijke test.

Na 5 minuten niets, na 10 een (licht) roze streepje.

Uiteindelijk testte ik pas toen ik ruim 10 dagen overtijd was echt positief. Tijdens de echo bleek dat ik ook 14 dagen later uitgerekend ben dan volgens m'n cyclus. Ik testte dus te vroeg.

mama-kim

mama-kim

28-06-2009 om 21:37

Wachten

dan ben ik bang dat er helaas neits anders op zit dat toch te wachten...
en das zo moeilijk !!!

is natuurlijk wel toevalig dat ik bij 4!! verschillende soorten merken hetzelfde probleem heb met de testen!!
ben alleen bang dat ik mijzelf gek maak!

meer reacties zijn welkom hoor!

groetjes kim ps hanne bedankt voor je reactie!! ik wacht het af...

femmetje

femmetje

29-06-2009 om 09:59

Niet ik maar

mijn vriendinnetje teste vorige week heeeeeeeeel licht positief. Ik was bij haar en zag het ook maar ook pas nu een min of tien (niet eerder en ook niet veel langer)
Dag daarna heeft ze weer getest weer zo licht dag daarna weer en weer zo licht. die volgende dag veloor ze wat bloed en dacht ppff zal wel niets geweest zijn dan. Maar gister!! teste ze nog eens omdat een echt menstruatie uit bleef en JA!!! mooi streepje en dus... ZWANGER! ze was waarschijnlijk gewoon te vroeg met testen.

Hopelijk voor jullie ook!
Succes.
Femmetje (mamma van Jelle en ons meisje)

mama-kim

mama-kim

06-07-2009 om 10:36

Afwachten

hoi,

de testen waren opnieuw rampzalig! weer lichte lijn maar niets wat mij duidelijk een antwoordt geeft!

maar goed nog een week en dan moet ik officieel mn maandelijkse periode krijgen en zullen we het merken..

aan mn gevoel te merken leek het alsof ik het eerder zou krijgen, heel kramperig in mn buik en wat steekjes dus misschien.....

zoals ik al zei afwachten dus

duurt ok zo lang!

groetjes kim

sammie80

sammie80

07-07-2009 om 14:06

Bekend

hallo,

Ook wij hebben afgelopen week een test gedaan die na 8 minuten een heel licht streepje gaf, ik heb gespannen borsten ben misselijk en duizelig.
Lijken tekenen van zwanger zijn ook de maandelijkse periode blijft uit, de huisarts dacht dat het ook zo was het verhaal horende.
Toch blijft de twijfel, moet k een nieuwe test doen of gewoon afwachten?

mama-kim

mama-kim

08-07-2009 om 12:32

Sammie

hoi sammie bedankt voor je reactie

ik zou nog een test doen!
ik ga binnenkort ook weer een test doen in de hoop dat hij nu wel een duidelijk resultaat geeft!

het is zo verwarrend dat lichtroze streepje!

ik hoop van je te horen als je nog een test heb gedaan dat het vol positief is!!

groetjes kim

sammie80

sammie80

11-07-2009 om 19:04

Nog een test gedaan

hoi,

Nog een test gedaan maar helaas waren deze negatief, ik heb er zelfs twee gedaan om het echt zeker te zijn of het negatief was.
Maandag naar de huisarts om te overleggen, en eventueel een onderzoek ondergaan om te kijken of ik echt zwanger ben.
Zo bizar ben misselijk, moe en van die krampen in de buik, zere borsten maar volgens de test is het niks.

Groetjes van een verdrietige sammie

mama-kim

mama-kim

14-07-2009 om 13:38

Zelfde probleem

ik heb ook al weer 2 testen gedaan, clearblue digitaal...
nu staat er niet zwanger, maar dan haal ik de weg gooi teststrip eruit en zie ik toch weer een lichtblauw streepje staap op t testvlakje...

nu dacht ik gister dat ik ongesteld was geworden door em vloeien, maar vandaag is het al zo goed als weer weg!

begrijp er niks meer van...

sammie iig sterkte en hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt en kom je er niet uit, laat je bloed even prikken bij de dokter!! daaruit zien ze misschien snelller iets

liefs kim

Miss M®

Miss M®

14-07-2009 om 20:28

Kim...

... even over de digitale test van Clear Blue: als je dat teststaafje eruit haalt; hoeveel streepjes zie je dan? Eentje of twee? Als het er twee zijn, heb je HCG in je bloed zitten.
Ik kan me nog herinneren dat ik een paar jaar terug ook dezelfde test had als jij (Clear Blue digitaal), die wees digitaal ook niet zwanger aan. Wél zag ik twee hele lichte streepjes op de teststaaf die ik toen eruit heb gehaald.
Een paar dagen later weer getest en nu wees hij digitaal wél zwanger aan (en die streepjes waren allebei vet blauw).
Misschien heb je wat aan dit verhaal!
Sterkte, groet, Miss M.

a.souders

a.souders

14-07-2009 om 21:57

En nu dan kim?

hoi Kim,

Bedankt voor je berichtje, ik ben heel erg benieuwd morgen wat de huisarts gaat doen.
Hoe pak jij het verder aan, weet je al meer of je zwanger bent of blijf je nog in een onzekere periode?

Sterkte!

mpronk

mpronk

16-07-2009 om 14:08

Kim

Een klein beetje bloedverlies kan duiden op een innestelingsbloeding.

marion

mama-kim

mama-kim

26-07-2009 om 17:35

Helaas

bedankt voor de reacties!

helaas 2 dagen na dit bericht, flink ongesteld geworden!

naar mn berekening moest ik de 24e mn eisprong krijgen dus nu op naar de vogende maand ik ben benieuwd!!
maar goed, k mag nog niet echt klagen, als ik zo een beetje hier rond kijk zijn er dames al jaren bezig en wij pas vanaf mei.

liefs kim

mama-kim

mama-kim

26-07-2009 om 17:37

Sammie

...vergeet nog te vragen,

sammie weet je al wat, hoe was het bij de dokter?

liefs kim

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.