Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

20 - weken echo

Ik ben net terug van de 20-weken echo. Alles zag er goed uit, alles zit erop en eraan. Wat een wonder.
Ik voel me zo dankbaar dat dit wonder mij mag overkomen en in mij groeit!
Enne....het is voor 90% zeker een meisje!!!!!!!!!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

03-01-2011 om 13:54

Joepie!

Wat fijn dat alles goed is !
Ik ben echt blij voor je dat je je nu zo'n stuk beter voelt als weken geleden.
Geniet maar lekker van de voorpret dat jij en je partner het weten dat het een meisje word !
( maar hou in je achterhoofd dat het ook een knul kan worden, dat overkwam mij namelijk
Groetjes M.

Massi Nissa

Massi Nissa

03-01-2011 om 14:50

Regien

O wat heerlijk allemaal! Wat zul jij op wolkjes lopen vandaag. Enne... meisjes zijn leuk!
Groetjes
Massi

Oh leuk

Wat een opluchting ook. Ik heb alleen ervaring met een jongetje maar mocht het toch een aanhangsel hebben (zoals bij Mieke) kan ik je verzekeren dat jongetjes ook heel erg leuk zijn hoor.

Regien

Regien

03-01-2011 om 17:54 Topicstarter

Meisje

Ik hoor altijd om me heen dat jongetjes veel liever zijn voor hun moeder dan meisjes!??!?!? Jongetjes zouden aanhankelijker zijn en meisjes kattiger???
Onzin of toch niet?

Jongens vs meisjes

Bij mezelf en vriendinnen zie ik wel dat jongens heel erg naar hun moeder trekken en meisjes naar hun vader. Ik heb zo'n typisch mama's kindje dat ontzettend aanhankelijk is.

Maar ik denk dat dat vooral de eerste jaren is, later worden vaders interessanter voor jongens en moeders voor meisjes.

Maar goed, dat is generalisatie en er zijn heus uitzonderingen.

dc

dc

03-01-2011 om 20:28

Super!

Fijn hè, zo'n echo?

Ik denk dat je vanzelf went aan je kind, of het nu een meisje of een jongen is. Ik heb hier 2 jongens, waarvan de oudste heel erg naar z'n vader trekt, en de jongste naar mij. Hangt dus heel erg van het kind af.

Asa Torell

Asa Torell

03-01-2011 om 21:53

Ja onzin

Ben zelf altijd een lieve dochter geweest (al zeg ik het zelf) en zo ken ik er heel veel! Bij mijn kinderen valt hier ook niets van te bespeuren, ik vind zoon moeilijker om mee om te gaan dan dochter. Op het moment althans, zulke dingen kunnen ook altijd weer veranderen. Stop je kind niet in een hokje!

Asa Torell

Asa Torell

03-01-2011 om 21:54

Oei

Liet ik me door mijn stokpaardje verleiden tot iets heel anders dan wat ik eigenlijk wilde schrijven:
hoera hoera hoera! Wat ontzettend fijn voor jullie Regien!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.