Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
elsje78

elsje78

28-08-2009 om 22:18

2e kindje ingedaald, ook vroeg bevallen?

Hoi

Nou, de tite zegt het al. Ben nu ruim 36 weken en vorig weekend is de baby helemaal ingedaad. Kan op de dag af zeggen wanneer dat gebeurd is, en ook de vk zei dat het kindje niet dieper kan.
Nou lees ik dat bij een tweede het indalen vaak pas vlak voor of tijdens de bevalling gebeurd...

Zegt dit nou iets over mijn tijdstip van bevallen? Vanaf woensdag "mag" het dus vind het wel spannend.
Van de andere kant, moet me niet blindstaren op eerder bevallen, want als ik dan overtijd ga is het nog zo lang wachten...

Elske

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

29-08-2009 om 08:14

Nee

Hoi,

Er is totaal geen verband. Bij een vriendin van me was de baby al met 35 weken totaal ingedaald, werd geboren met 39 weken en 6 dagen.

Liora

Juul M

Juul M

30-08-2009 om 15:20

Nee

Bij een tweede kan de baby lekker hoog liggen en een paar uur later heb je die in je handen of helemaal ingedaald en laat nog weken op zich wachten en alles er tusssenin. Ook als ze bijvoorbeeld zeggen dat je 2-3cm ontsluiting hebt kan het nog even duren.... Tja, ze komen wanneer ze komen. Succes met de laatste loodjes!
Juul

elsje78

elsje78

30-08-2009 om 16:06

"jammer"

Hoi

bedankt, was leuk geweest haha. Vanaf woensdag mag ik thuis bevallen en buik zit in de weg. Dus van mij mag het wel woensdag.
Heb steeds steken helemaal onderin, zal wel baby tegen blaas zijn. Ook wel harde buiken en menstruatie gevoel, maar niks wat op echte weeen lijkt...

Maar bedankt voor jullie reacties!!

Groetjes Elske

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.