Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Therese

Therese

11-11-2009 om 18:58

Aftellen tot 26 december

Ik vind het niet echt gepast om te updaten in het nod-draadje, maar in een 'gezellig contact-draadje' voel ik me ook nog niet thuis. Iedereen duimt zo ontzettend hard voor ons dat ik toch graag wil vertellen hoe het gaat. Vandaar dit draadje en 26 december hopen we de magische 12-wekengrens te bereiken!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
fryskdumke

fryskdumke

26-12-2009 om 15:02

Fantastisch,

dat jullie vandaag het hartje hebben horen kloppen met de doptone.

Ik zit hier helemaal te stralen om je berichtje.

Liefs Frysk Dumke

elsje78

elsje78

26-12-2009 om 15:39

Hoera en rembrand

Nog een keer hiep hiep hoera!!!!

En Rembrand, dat is nou PRECIES wat ik dacht toen ik las dat de koningin dat gezegd had!!

Hieke

Hieke

26-12-2009 om 19:15

We wish you a merry x-mas!

YES! This is the most wonderful day of the year!

Op naar 2010!!!!

Drie dikke kussen Trees!

Hieke

Bellefleur

Bellefleur

26-12-2009 om 22:00

Geweldig

Nou ja, het lijkt wel of heel OOL zwanger is van jouw kindje
Gefeliciteerd met deze mijlpaal.

Biene M.

Biene M.

26-12-2009 om 22:19

Hoera!

Geweldig Therese, helemaal super. Het ouderschap is dichterbij dan ooit, eindelijk!

En stiekem denk ik wel eens dat de positieve energie van alle meelevers hier een beetje geholpen heeft

Liefs,

Mayte*

Mayte*

26-12-2009 om 22:35

((((((therese))))))

Ben zo blij dat de 12 weken grens bereikt is en dat jullie je nu met vertrouwen mogen richten op het krijgen van een kindje. Wat fijn al die cadeautjes vandaag. En dan het verlangen en de blijdschap die uit jouw berichtjes spreken...zo mooi! Meer gewenst kan je als kind niet op de wereld komen.

Ontroerend dat jullie ook vandaag voor het eerst het hartje hebben gehoord. Dat is zoiets fantastisch!

Hoera!

Therese, vandaag helemaal officieel 12 weken!! Wat een prachtig kerstkado voor jullie.
Gefeliciteerd met deze mijlpaal en geniet van de zwangerschap!

May

May

27-12-2009 om 11:45

Proost!

met de jip en janneke-champagne. Wat geweldig!!!!

Heel blij

Van harte gefeliciteerd, ik lees ook al deze weken mee en wil je nu van harte feliciteren met de magische 12 weken grens. Ik wens je een heel voorspoedig vervolg van de zwangerschap en alle goeds voor 2010!!!!
Groeten Lieuwkje.

Therese!

Geweldig, je hebt de magische grens van 12 weken bereikt!!!

Ik wens dat 2010 een mooi jaar voor jou mag worden en dat je volgende Kerst met zijn drietjes mag doorbrengen.

Asa Torell

Asa Torell

27-12-2009 om 16:27

Hier ook ontroerd

wat geweldig, dat het nu eindelijk toch zover is!!!

Merel78

Merel78

27-12-2009 om 17:20

Eindelijk!

De 12 weken mijlpaal, en wat een mijlpaal. Echt grandioos, wat heb jij een geweldige kerst!! WOW!! Heerlijk, de verwennerij van je familie, het horen van het hartje met de doptone, je gaat een kindje krijgen in 2010!! Ik ben - net als alle andere meelevers hier - zo verschrikkelijk blij voor je! En ik blijf je volgen

Liefs, Merel

Ook zoooo blij voor je

Ik ben ook zo onwijs blij voor je!! Geniet maar van je zwangerschap lieve meid!

Onwijs goed!

Van harte gefeliciteerd met je 12 weken!!!

Geniet ervan de komende maanden, eindelijk is het dan echt zo ver voor jou, krijg er gewoon kippenvel van!!

Petr@

Petr@

29-12-2009 om 14:39

Super!

Op naar de 13, in dit geval géén ongeluksgetal!

liefs,
Petr@

Heey

Vandaag naar de gyn toch? Hoe ging het? Wat super fantastisch dat je het hartje gehoord hebt!
2010 wordt jullie jaar! Dan worden jullie papa en mama. Hele fijne jaarwisseling waarin je een hoop ellende achter je laat en hele mooie dingen tegemoet gaat! Het is je zo onwijs gegund.
Dikke knuffel

krin

krin

31-12-2009 om 11:10

Gelukkig nieuwjaar gewenst

Met z'n drietjes!

elsje78

elsje78

02-01-2010 om 10:00

Hoe is het?

Therese is alles goed met je??

Ik hoop het en wens jullie een prachtig 2010

liefs Elske

Therese

Therese

02-01-2010 om 17:24

Het gaat super!

Morgen 13 weken en de echo afgelopen donderdag was weer geweldig. Het trappelde flink en alle vormen van het hoofdje zijn al zichtbaar. Een paar keer per week luisteren we thuis naar het hartje, maar eigenlijk is het overbodig. Mijn gevoel zegt gewoon dat het goed zit!
Mijn buikje begint zelfs al zichtbaar te worden en ik kan het niet laten om deze nu al te showen .

Gisteravond mijn laatste progesteronbolletje gebruikt en waarschijnlijk ga ik maandag beginnen met het afbouwen van de bloedverdunners. Juist vanwege alle pillen krijg ik nog wel elke twee weken een echo bij de gyn, maar tot nu toe niet bepaald een straf. Ze bekijken het elke keer heel uitgebreid en tot nu toe komt deze kleine geheel door de keuring!

Veel liefs voor iedereen en een geweldig en gelukkig 2010 gewenst!

Aïda

Aïda

02-01-2010 om 18:15

Therese

Wat super zeg!! Het klinkt allemaal heel erg positief..
Je hoef nog maar 27 weekjes..

Ik zag dat je je toch in gezelllig bij het draadje had aangemeld. Super, lekker met elkaar kletsen over welke boeken, kleren, 20 weken echo's en pretecho's kletsen. Over 20 weken puffen van het (hopelijk) warme weer, en de laatste weken weg kijken...

Ik wens je dan ook alle goed toe voor 2010, en dat je een prachtig zomerkindje mag ontvangen!!!!

Malihu

Malihu

02-01-2010 om 19:42

Therese

ik ben een stille meelezer die jou al een hele tijd volgt. Ik vind het zooooooooooooo fantastisch voor jullie dat het dit keer goed gaat! Ik wens je een superfijne voorspoedige zwangerschap en een gelukkig 2010, dit wordt jullie jaar!! Van harte gefeliciteerd!

Therese

Voor jou ook alle geluk, gezondheid en liefde voor 2010! Met een mooie zwangerschap en een prachtig klein wondertje in je armen in juli!
Ik hoop dat ik je mooie buikje binnenkort even kan bewonderen!
Liefs

elsje78

elsje78

03-01-2010 om 07:53

Wat geweldig

Therese ik vind het super voor jullie, ik kan het wel blijven zeggen! Ik kijk echt vaak even om te zien hoe het gaat en wat fijn te lezen dat het echt goed blijft gaan! 2010 wordt jullie jaar!

liefs

Merel78

Merel78

03-01-2010 om 19:24

Wow

het blijft mooi, je berichtjes, en het geluk spat er vanaf. Eindelijk na al die nare berichten waarin je weer moest zeggen dat het mis was. Hopelijk gaat het ook goed met het afbouwen van de bloedverdunners en het stoppen met de progesteron. En fijn dat ze je nog zo goed in de gaten houden. Op naar een mooie zomerbeeb, meid!!

Heel veel geluk samen!

Merel

Lena

Lena

03-01-2010 om 20:58

Fijn

Fijn dat het zo goed gaat. Ben je ook al wat minder misselijk? Tot ziens in het gezellig-draadje! Lena

Joepie!

He wat lekker dat je zo vaak de kleine mag zien en dat het zoooo lekker gaat! En sjowen die buik hoor! Ik kan me dat zo goed voorstellen! Heerlijk, lekker met leuke shirts en buikbanden lopen met...aaah dadelijk mis ik het nog!

En dan over 2 jaar net als ik rondlopen: "Terence nee, Terence niet doen, Terence op je billen zitten"....hahaha! Ik gun het je van harte meid (al mogen meneer zijn oren nu wel terug komen van vakantie

Dikke knuffel aan jou en je buik van mij.

Therese

Wilde nog even zeggen dat ik het geweldig vind.

Blijft zulk goed nieuws!

Kadonaj

Kadonaj

05-01-2010 om 19:54

Een happy new year dus voor jullie

gefeliciteerd

Mooi mooi mooi!

Therese, wat fijn dat het zo goed gaat joh... en wat leuk he om die tekenen van leven te horen en te zien, ik vond het altijd weer een wonder. Hebben onze moeders niet kunnen zien toen ze in verwachting van ons waren!

Groetjes,
Vonda

Petr@

Petr@

09-01-2010 om 14:01

14 weken!

bijna...

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.