Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Als iedereen om je heen zwanger wordt...


Heel goed dat je het stuurde, misschien denkt hij nu wel 2x na voordat ie zoiets doms vraagt.. 

Blokje schreef op 02-09-2021 om 18:33:

mijn man heeft het gestuurd. Kreeg gelijk iets terug in de trant van: het was een grapje, ik ben een flapuit, was niet bedoeld om jullie te kwetsen, sorry etc.
De boodschap is denk ik wel overgekomen.

Kijk, is er toch iets goeds uitgekomen( door het bericht te sturen bedoel ik dan),  hij heeft netjes zn excuus aangeboden, goed dat jullie het gestuurd hebben, denk ook wel dat hij het begrijpt dat hij niet zomaar zulke vragen kan stellen. 

Blokje

Blokje

03-09-2021 om 23:25 Topicstarter

Update van mijn lichamelijke status: vandaag ongesteld geworden. Dat verklaart mijn humeur van de afgelopen week. 
Morgenochtend naar de prikpost van het ziekenhuis (moet op dag 1, 2 of 3 van de cyclus). 
Vandaag redde ik het niet omdat ik het pas rond 16.00uur merkte. 

Het voelt soms of je de enige bent. Ik vind het heel herkenbaar. 
In september 2020 gestopt met anticonceptie. We hebben iedere cyclus rond de ovulatie seks, maar toch is het, bijna een jaar later, nog steeds niet gelukt. 
Ik heb ook het idee dat juist iedereen sinds september 2020 zwanger wordt en kinderen krijgt. Dat vind ik ook lastig. Het idee dat ik nu hoogzwanger zou kunnen zijn of al een kindje in mijn armen zou kunnen hebben als het wel snel was gelukt..... ik probeer er maar niet te veel over na te denken. 
Ik hoop dat je een modus kan vinden om ermee om te gaan. Het is nooit mis om een en ander te laten onderzoeken, ik hoop dat het je wat gaat brengen. 

Hoe kan ik dit topic uit mijn topics verwijderen? Ik wil niet meer meepraten. Ik heb jarenlang een kinderwens gehad, maar na een rouwperiode en  nu ik 50 jaar ben en in de overgang ben ik helemaal tevreden zoals het nu is zonder kinderen. 

kerst schreef op 08-09-2021 om 18:15:

Hoe kan ik dit topic uit mijn topics verwijderen? Ik wil niet meer meepraten. Ik heb jarenlang een kinderwens gehad, maar na een rouwperiode en nu ik 50 jaar ben en in de overgang ben ik helemaal tevreden zoals het nu is zonder kinderen.


Hoe verwijder ik een topic uit mijn persoonlijke ’gereageerd’ lijst?


In het tabblad ‘gereageerd’ worden topics vermeld waarin je ooit hebt gereageerd of nog steeds aan deelneemt. Deze lijst kun je naar eigen voorkeur aanpassen door bijvoorbeeld topics te verwijderen die je niet meer wilt volgen.

Op de startpagina van Viafora zie je onder het kopje ‘Jouw forum’ 3 tabbladen: gereageerd/jouw topics (zelf gestart)/favorieten.

Ga naar tabblad ‘gereageerd’ > klik ‘meer bekijken’ > klik bovenaan ‘verwijder topics uit deze lijst’ > selecteer de topics die je wilt verwijderen en daarna op ‘sluit lijst’.

https://www.viafora.nl/faq

Blokje

Blokje

09-09-2021 om 11:57 Topicstarter

Afgelopen weekend bloed geprikt. De gynaecoloog belde net: geen afwijkingen te zien.
Afspraak gemaakt voor een onderzoek en echo: 19 oktober is de eerste mogelijkheid 

Geen afwijkingen is goed nieuws toch?
Wel jammer dat je zolang op echo en onderzoek moet wachten..

Blokje schreef op 09-09-2021 om 11:57:

Afgelopen weekend bloed geprikt. De gynaecoloog belde net: geen afwijkingen te zien.
Afspraak gemaakt voor een onderzoek en echo: 19 oktober is de eerste mogelijkheid

Wat goed dat er geen afwijkingen zijn, super nieuws! Eventjes afwachten voor het onderzoek en echo idd maar wel fijn dat het in gang is.

Blokje

Blokje

14-10-2021 om 06:40 Topicstarter

Update: uur geleden een zwangerschapstest gedaan en die was positief! 
En nu kan ik niet meer slapen en heb een enorme grijns op m'n bek

Aankomende dinsdag heb ik een afspraak de gynaecoloog. Dit zou een inwendig onderzoek zijn om te kijken waarom het niet lukt(te) om zwanger te worden. 
Ik ga morgen bellen of het verstandig is om de afspraak door te laten gaan. 

Wat fijn! Ik hoop van harte voor je dat het goed af gaat lopen en dat jullie straks nog een kindje mogen verwelkomen! 

Wow wat leuk Blokje, alvast voorzichtig gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat alles goed mag blijven gaan en dat je over 8 maanden een gezonde baby mag verwelkomen!

Ooooh, wat leuk! Gefeliciteerd..
Ik hoop zo voor je dat alles goed gaat en je over een tijd een gezonde baby in je armen hebt. 

Hou ons op de hoogte!

Blokje

Blokje

15-10-2021 om 15:01 Topicstarter

Bedankt voor de felicitaties
Zojuist het ziekenhuis gebeld en de afspraak aanstaande dinsdag gaat gewoon door. I.p.v. een inwendig onderzoek wordt het een termijnecho.

Gefeliciteerd Blokje!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.