Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Als iedereen om je heen zwanger wordt...


Gefeliciteerd!

Ik zie dit topic nu pas. Wat een goed nieuws! Tenminste, bleek alles goed tijdens de echo?

blokje, ik hoop ook dat het goed met je gaat! 
je verhaal geeft me in elk geval hoop. Het is altijd goed om te lezen dat iemand bij wie het niet 1-2-3 lukte, toch zwanger raakt. 

Net dit hele topic gelezen. Wat een mooie twist opeens Blokje! Gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles goed met de zwangerschap. 

Blokje

Blokje

27-10-2021 om 22:07 Topicstarter

Bedankt voor de lieve berichten!
De gynaecoloog zag overduidelijk een vruchtzakje, maar nog te vroeg in de zwangerschap voor een kloppend hartje.
Maar ze was wel heel enthousiast: "dus jullie hebben me niet nodig gehad!"
Over een week weer een echo en dan zouden we wel een hartje moeten zien. 
Ik vind het super spannend omdat ik zo'n 4 jaar geleden een 8 weken echo had, maar toen geen kloppend hartje...

oh wat spannend Blokje! Ik hoop op een mooi kloppend hartje en een voorspoedig verloop van je zwangerschap!

Spannend Blokje, ik blijf voor je duimen

Levi schreef op 05-09-2021 om 11:33:

Het voelt soms of je de enige bent. Ik vind het heel herkenbaar.
In september 2020 gestopt met anticonceptie. We hebben iedere cyclus rond de ovulatie seks, maar toch is het, bijna een jaar later, nog steeds niet gelukt.
Ik heb ook het idee dat juist iedereen sinds september 2020 zwanger wordt en kinderen krijgt. Dat vind ik ook lastig. Het idee dat ik nu hoogzwanger zou kunnen zijn of al een kindje in mijn armen zou kunnen hebben als het wel snel was gelukt..... ik probeer er maar niet te veel over na te denken.
Ik hoop dat je een modus kan vinden om ermee om te gaan. Het is nooit mis om een en ander te laten onderzoeken, ik hoop dat het je wat gaat brengen.


Hier het zelfde ik was vorig jaar december gestopt met de pil, maar pas sinds feb (dit jaar) zijn we echt actief bezig

ik heb juist dat nu iedereen zwanger wordt sommige zijn al bevallen andere begin volgend jaar.

iedere maand hoop ik het, vorige maand dacht ik dat het eindelijk zover was (3dagen overtijd) maar nee werd ongesteld.

ben vorige maand op advies van de HA naar een gynaecoloog geweest , volgens hem was er niks aan de hand ziet alles er prima uit. Dus dat is wel een geruststelling ik probeer het nu een beetje los te laten en mij te focussen op andere dingen 

ik duim ook mee Blokje

Blokje

Blokje

25-11-2021 om 19:49 Topicstarter

Paar weken geleden een echo gehad en 3en kloppend hartje gezien.
Deze week termijn echo gehad bij de echoscopist, maar helaas geen kloppend hartje of vruchtje meer te zien...

Morgen afspraak bij de gynaecoloog over hoe nu verder.

Er zijn 3 keuzes:
- afwachten. Dat wil ik niet, ik wil het zo snel mogelijk uit mijn lichaam hebben.
- miskraam opwekken dmv medicatie. Wil ik liever ook niet. Bij een vorige miskraam koos ik hiervoor. Zo'n 10 uur lang weeën en enorm veel bloedverlies. Er bleef wat restweefsel achter waardoor ik alsnog curettage moest.
- curettage. Hier gaat mijn voorkeur naar uit. 

Ik voel me leeg. 

ach Blokje toch. Wat enorm verdrietig. Heel veel sterkte!

Ach nee Sterkte Blokje.

ach Blokje, wat een vreselijke teleurstelling. Zoals je schrijft - zo leeg...

Ach, wat verdrietig blokje. Heel veel sterkte toegewenst.

ach lieve meid wat vreselijk voor jullie. Heel veel sterkte. 

Wat ontzettend verdrietig Blokje! Veel sterkte voor jullie 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.