Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Babyshower kledingvoorschrift

Meesje schreef op 09-12-2025 om 21:27:

Hihihi wat maakt een aantal het zwaar beladen; verzoek, kledingvoorschrift...zo lees ik de OP van dit topic niet hoor, daar staat alleen dat het een wens is geen verzoek en in de praktijk is het ook meestal niet zo heavy weet ik uit ervaring.

Hihihi, hahaha, het woord 'verzoek' is voor mij niet zo zwaar als het voor jou kennelijk is. En hihihi, jij leest geen kledingvoorschrift, maar, huhuhu, dat is wel de titel van dit topic.

Ik vind een vraag om een specifieke kleur te dragen ook meer lijken op het verzoek in rock en roll stijl op een feest te komen dan op het advies makkelijke schoenen te dragen als je de hele dag moet wandelen.

Klopt en vervolgens staat er dat het een wens is. Dat zijn dus echt twee verschillende dingen. En dat is nou juist het punt; mensen die weinig ervaring hebben met dit soort feestjes of er niet van houden vatten het vaak veel zwaarder op dan dat het bedoeld is. Bij sommigen met een hoop stress als gevolg wat echt niet nodig is. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.