Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Berber.

Berber.

02-12-2010 om 08:20

Barendrechtse wonderdokter

Ik heb haar gevonden. Zie dat ze idd meer biedt dan alleen fysio. Een soort totaalpakket. Ze zit ook nog eens redelijk dichtbij, niet eens helemaal in het verre Carnisselande Had ik dat eerder geweten... Ben echt op zoek geweest naar zo'n iemand en ben uiteindelijk ver uit de buurt terecht gekomen. Heb nu eigenlijk net alles afgerond, ook de fysio voor de tweeling. Maar misschien maak ik nog wel eens een afspraak. Woon jij trouwens ook in Barendrecht?

Sorry Proudmama, voor het misbruik van je draadje maar een wonderdokter en een dorpsgenoot kan ik niet aan me voorbij laten gaan.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sunja

Sunja

02-12-2010 om 15:02

Prima nieuw draadje

Hoi Berber, laten we het toch gewoon staan, dit draadje. Ergens gaat het ook over bevallingen en we zitten niet meer proudmama lastig te vallen.
Ja, een heerlijk mens, die mw. Seedorf. Lekker nuchter en echt goed terzake kundig. Als je twijfelt: gewoon doen, ik weet zeker dat je er baat bij hebt en je kindjes ook! Jammer dat je niet eerder tegen haar contactgegevens bent aangelopen.
Ik woon niet in je dorp, maar 1 dorpje verderop: Rhoon, ook lekker in het dorp zelf en niet in het aan Carnisselande grenzende Portland )) Wat wordt je wereld klein he met kleine bebe's. Ik werk trouwens wel in Barendrecht (als ik weer ga werken dan, nu nog met verlof tot januari, supersnel gegaan dat 'superlange' verlof...)

Sunja

Sunja

02-12-2010 om 22:18

Nou idd

letterlijk gekruist: jij op weg naar je vrienden en ik op weg naar mijn werk?! Wat een grap. Ik ga eens opletten op tegenliggers met een huiltrauma, hahahahahaha

Rembrand

Rembrand

03-12-2010 om 09:30

"ken" haar ook.

In deze regio schijnt ze nogal beroemd te zijn ( ik woon in H.I.A en werk in de Hoeksche Waard en regio Rotterdam).
Ik vraag me wel af wat voor vooropleiding ze heeft gedaan, want ze schijnt van alle markten thuis te zijn.
M.

Sunja

Sunja

03-12-2010 om 17:57

Berbers op de weg!

LOL, ik zie je nu overal!!
Vanmorgen zat ik op het kdv (R'dam Zuid, striktgenomen, wel heel dichtbij Barendrecht) Sinterklaas te vieren naast een moeder met een jongenstweeling van ongeveer 2 jaar en een ouder meisje - ik dacht: zal ik 'berber' fluisteren, kijken of ze reageert, wahahahahaha
Mw Seedorf is gediplomeerd, heb nu geen tijd (sta te koken) - ik zoek even de gegevens op van de factuur.

Rembrand

Rembrand

04-12-2010 om 14:31

Berber

Ze is beroemd en ik hoor wel vaker succesverhalen over haar. Ik ben vooral benieuwd naar haar vooropleiding omdat ze ook dieetadviezen geeft en van vele markten thuis lijkt te zijn.
M.

Dames toch

Jullie zijn toch geen digibeetjes?
Even een googeltje en je ziet dat ze een fysiotherapiepraktijk heeft (mag alleen met een fysiotherapie-diploma) en dat ze geregisteerd staat als acupuncturist.

Sunja

Sunja

07-12-2010 om 16:04

Eindelijk

Jee, dat jullie in de sinterklaastijd ook nog tijd hebben om zo'n forum bij te houden, goed hoor!
Ik heb eindelijk die factuur opgezocht en - hihi - daar staat inderdaad op dat ze gediplomeerd fysiotherapeut is en een geregistreerde acupuncturist (lid van de Nederlandse vereniging voor acupunctuur). Goed, daar schieten we niet veel mee op. Ik ga even navraag doen bij degene die mij haar adviseerde, wie weet!
Wat betreft wat ze doet, even afgezien van welke opleiding, officieel heet het: W. Seedorf-Silos, praktijk voor acupunctuur. Met kleine letters eronder: cranio-sacrale, circulatoire, viscerale manipulaties. En ik heb van mijn zorgverzekeraar een deel van de kosten teruggekregen, dat vond ik ook wel prettig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.