Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Massi Nissa

Massi Nissa

30-11-2010 om 20:48

Bh-vraagje

Ladies, dringende bh-vraag. Ik heb normaal gesproken al joekels van borsten (borstelen, zegt dochter), maar nu ik 5,5 maand zwanger ben loopt het de spuigaten uit. Bovendien is de huid ontzettend teer geworden en doen eigenlijk alle bh's zeer. Ik loop al met een zakdoek tussen de onderband door geschoven, maar dat helpt niet afdoende. Elke avond na mijn werk gooi ik opgelucht de bh aan kant en draag ik zo'n tienerachtig hemd-bh-dingetje. Dat kan naar mijn werk echt niet, het is geen gezicht en geeft ook geen steun. Wie heeft enig idee welke bh's nog wel lekker kunnen zitten en waar ik ze kan kopen? Ik ben bereid er belachelijk veel pecunia tegenaan te gooien, want zo is het echt niet fijn.
Groetjes
Massi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

30-11-2010 om 21:19

Goede tip.

Hoi Massi,
Ik vind de zwangerschaps en voedingsbh's van Carriwel echt heel fijn. Ze zijn ontzettend zacht en rekken lekker mee. Kijk maar eens op de volgende link: http://www.prettymum.nl/baby+in+je+buik/meegroeibeha%27s
Groetjes M.

Massi Nissa

Massi Nissa

30-11-2010 om 21:49

Rembrand, bedankt!

Die zien er heel prettig uit, hartelijk dank voor de tip! Ze hebben er ook eentje die zowel nu als bij het borstvoeden gedragen kan worden, ideaal!
Groetjes
Massi

Rembrand

Rembrand

30-11-2010 om 21:54

Massi.

De bh die je via de link kunt bekijken raad ik regelmatig aan voor in de kraamtijd ( onwijze rek bij stuwing) en voor de nachten.
http://www.carriwell.nl/asp/organic/cotton_comfort_bra.asp
Als je in de regio Rotterdam woont kan je komen passen in het kraamwinkeltje van mijn werkgever ( Elmar kraamzorg).
Groetjes M.

Biene M.

Biene M.

30-11-2010 om 21:58

Carriwell

Die zijn inderdaad geweldig comfortabel, ik heb ze voor thuis. Maar ze geven weinig steun en naar mijn werk zou ik ze niet snel dragen.

Anita vind ik het best zitten en na carriwell het meest comfortabel (in elk geval niet van die 30 cm brede banden overal bij de grote cupmaten, zoals bij veel andere merken, en goede cups).

Binnenstebuiten!

Hiya,

Bij mijn eerste werd ik gek van de jeuk, pijn etc in mijn borsten die ook ontploften. Uiteindelijk heb ik de basic BH van Fantasie (39,95) (speciality FL6500BLK) ( in huid, wit of zwart te krijgen) in meerdere maten gekocht. Een oude Fantasie zonder beugels, daar sliep ik mee. (ik kon niet zonder BH)

Wat heel erg hielp: BH binnenstebuiten dragen, zodat alle ribbeltjes van naden etc. niet op mijn lijf zaten. Aangezien ik er toch zo'n hempje met cupjes van de hema overheen droeg zag je niet de naden onder mijn kleding doorkomen.

Anita zat niet lekker, en ik heb me lam gezocht naar een BH zonder beugels, behalve sportBH's ( en die zaten te strak) kon ik ze niet vinden.

Heel veel succes!

Brings back memories..

.. Al deze verhalen over ploffende, jeukende, knellende borsten.. Beh, wat was dat toch balen, tijdens de zwangerschappen. Ik twijfel erg over misschien nummer 3, en als ik dit dan weer lees.. Boehoe

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Biene M.

Biene M.

02-12-2010 om 08:32

Vertigo

De zwangerschap van kind nr 3 is hier de eerste met rustige borsten! (Moet er wel bij zeggen dat ik nummer 2 tot over de helft van deze zwangerschap gevoed heb, misschien dat dat nog scheelt.)

Memories...

nu met nummer twee ontploffen qua grootte mijn borsten wel, maar zonder jeuk, pijn gevoeligheid etc etc.

en elke zwangerschap is anders, ik geloofde dat ook nooit todat ik het zelf meemaakte.

greetz

True - ot

, eigenlijk was de 1e vrij makkelijk, nu ik erover nadenk was ik alleen bij 2 jeukerig en brak en de hele tijd misselijk.. Wel een heel makkelijk kind ! Helaas geen bv meer en ook weinig kans momenteel op nog 1, al blijft het kriebelen zolang iedereen om me heen blijft baren.. Nouja, ot !

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.