Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Malihu

Malihu

26-03-2009 om 20:17

Bijna 38 weken zwanger

zojuist ben ik het tijdstip gepasseerd waarop de bevalling van de eerste begon (37+5). Spannend hoor, voor mijn gevoel kan het nu elk moment beginnen, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Voor hetzelfde geldt duurt het nog 4 weken.....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik ken het

Ben van de eerste met 37+1 bevallen en ja, natuurlijk weet je dat het nog wel even kan duren maar je gaat toch zitten wachten he. Ik ging er bij de 2e (en 3e en 4e) ook vanuit dat het wel voor de uitgerekende datum zou komen hoor. Nummer 2 deed dat ook braaf, met 38 weken, maar van de derde en vierde ben ik ingeleid. Anders waren ze allebei braaf tot de 42 weken blijven zitten denk ik
Succes met de laatste loodjes in ieder geval! Blijft toch spannend...
Groetjes, Esmee

Ken het ook

Eerste met 37+6, tweede met 39 + 1. Bij de eerste was ik er totaal door overvallen, met nummer twee dacht ik al vanaf week 37 bij ieder buikpijntje 'zou het nu dan...'. Erg irritant. Ben erg blij dat ze niet tot 42 weken is blijven zitten.

Sterkte met de laatste loodjes

Temet

Hier ook

De eerste kwam met 38+1, ik had het toen ook nog helemaal niet aan zien komen en ik had me er eigenlijk op ingesteld dat het ergens tussen de 41 en 42 weken geboren zou worden. Leuke verrassing dus.
Maar bij de 2e vond ik het heel moeilijk om er van uit te gaan dat het langer dan 38 weken zou kunnen duren. Ik ben toen met 39+2 bevallen, en dat waren 8 hele lange dagen.

Vic

Vic

28-03-2009 om 12:36

Ik ken dat

Mijn eerste bevalling werd met 39 weken ingeleid. Bij de tweede zwangerschap was ik het op een gegeven moment goed zat. Ik was 37 weken met Kerst en had vast gerekend op een kerstkindje. Dat werd het niet. Vervolgens zat ik op 1 januari bij mijn oma op de koffie en kreeg ik weeën. En die hielden weer op! Uiteindelijk ben ik met 41 weken ingeleid, terwijl ik al weken met 4 cm ontsluiting liep en er maar niets gebeurde

Geduld

Reken er gewoon op dat je kindje met zo'n 40 weken geboren gaat worden, dan kan het alleen maar meevallen. Mijn eerste kind kwam met 42 1/2 week ter wereld, nadat ik ingeleid was. De tweede bij 41 weken en deze keer begon de bevalling spontaan.

Sterkte met het wachten en voor binnenkort met de bevalling.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.