Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Agnes

Agnes

17-07-2010 om 17:25

Bloedverlies na orgasme

Hoi Allemaal,
Ik ben 17 weken zwanger.
Inmiddels doen de hormonen aardig hun werk en zit er ook weer puf in ons sexleven.

Een paar weken geleden had ik na een vrijpartij een dag of wat last van oud/oranje bloed en rode "adertjes" in mijn afscheiding. Ik had ook last van mijn buik en werd er erg onzeker van. (we hebben lang gewacht op deze zw.schap). Ik kon het toen allemaal verklaren doordat ik dacht dat mijn man iets met zijn nagel beschadigd zou hebben.
Besloten om het maar niet meer zo te doen....

Gisteravond hebben we gevreeën zonder inwendig contact. Maar helaas had ik ook vanmorgen oranje afscheiding en loop ik al de hele dag met een zwaar gevoel in mijn buik.
Ik voel de baby wel, dus dat gaat goed, maar ik voel me er erg onprettig door en kan het ook niet goed verklaren omdat er inwendig niets gebeurd is.

De afscheiding is alleen als ik naar het toilet gaat, dus helemaal geen bakken, maar in combinatie met een zwaar buikgevoel/harde buik is het gewoon vervelend. (en nu durf ik dus niets meer te doen in bed.

Herkent iemand dit en kan het kwaad? Dit is mijn tweede zw.schap en bij de eerste had ik dus hier totaal geen last van....

Groetjes Agnes

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

17-07-2010 om 20:45

Nee

Hoi,

Herken het niet en ik zou nu even geen orgasmes meer 'doen'.
lijkt me wel iets om aan de vk voor te leggen.

Liora

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Agnes

Agnes

20-07-2010 om 12:09

Gebeld

Ik heb vanmorgen toch maar even gebeld. Wel zo prettig, al moest ik wel even een drempel over. Maar ik bedacht dat de vk er echt niet vanuit gaat dat je zwanger wordt van naast elkaar liggen

Het antwoord was dat het niet gevaarlijk was. Je kon ook gekleurde afscheiding/iets bloed verliezen zonder inwendig contact. Het had met hormonen te maken. Ook kon je rustig nog anderhalve dag buikpijn hebben, ze adviseerde dan paracetamol. Het kon allemaal geen kwaad, alleen als de krampen regelmatig zouden komen (elke 10 min.) dan moest ik aan de bel gaan trekken...

Groetjes Agnes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.