Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Borsten verschil in groei

Hoi,

Ik ben nu bijna 20 weken zwanger van de tweede.. Het valt me ineens op dat 1 van mijn borsten wel zeker een cupmaat groter is dan de ander.. Dat had ik bij de eerste zwangerschap niet... Herkent iemand dit? Kan dat een teken zijn dat de ene ook met voeding achteblijft?
Ik heb een verkleining gehad in mijn jeugd en borstvoering is al minimaal (maar gelukkig wel mogelijk) en ik begin n u een beetje bang te worden dat het nog maar aan 1 kant gaat lukken...

Groeten Sim

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Yep

hier tot halverwege de zwangerschap een c aan de rechter en b aan de linkerkant. Ik geloof dat het nu inmiddels weer wat hetzelfde geworden is. Ik had het geloof ik vorige keer ook en ik heb met beide borsten gevoed, wel had ik altijd meer melk rechts.

simba8

simba8

08-05-2009 om 20:20 Topicstarter

Manda

Nou, dan kan het dus nog een beetje gelijk trekken? Het is nu echt best een raar gezicht hahahah
Ik weet niet meer goed welke borst de vorige keer meer melk gaf... zou heel goed links kunnen zijn, maar ook de rechter.. Ze waren toen wel even groot dat weet ik zeker.
Moet nu maar naar een beetje een goede bh op ziek gaan.. De linker puilt er helemaal uit...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.