Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Double4, hoe is het?

Double4, volgens mij heb jij inmiddels een echo gehad. Alles goed?

En had je nog vragen over alimentatie? Je zou die plaatsen in 'Alleenstaand ouderschap', maar daar ben ik je geloof ik niet meer tegengekomen.

Hoop dat alles ok is

Groeten,

Temet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zo naar uit gekeken...

Hoi Temet,
ik had afgelopen donderdag inderdaad de echo. Ik had er zo naar uitgekeken, maar ik was er ook een beetje bang voor geworden, want sinds het weekend was mijn misseljkheid weg en was ik ook niet meer zo moe ineens. Naar voorgevoel...

Het was een heel klein kindje van 10 weken, maar het hartje klopte niet. Inderdaad waarschijnlijk sinds dat weekend. Afgelopen maandag kreeg ik, op de verjaardag van mijn oudste, een miskraam. Jee wat is dat heftig. Ben nu zo slap als een vaatdoek en moet af en toe gauw gaan zitten.

Ik wist dat het kon gebeuren, zeker gezien mijn leeftijd, dus had ik er rekening mee gehouden, maar stiekem hoopte is ook dat het gewoon allemaal goed zou gaan. Helemaal gezien mijn situatie, vond ik het toch iets om naar uit te kijken en hield het me staande in bepaalde zaken.

Nu me weer richten op de scheiding en de alimentatie e.d. Ik had het even op een zijspoor gezet, heb ook onder een andere naam al wat opgegooid daar.

Lief dat je naar me vraagt!
Double4

Temet

Temet

01-10-2008 om 13:57 Topicstarter

He jakkes

He bah, wat naar. Je postte volgens mij een tijdje terug nog met de vraag 'zal ik wel nu al naar de vk gaan, want het kan nog misgaan' - en nou is het inderdaad misgegaan. Wat vreselijk beroerd, en dan ook nog een miskraam op de verjaardag van je oudste...

Heel veel sterkte gewenst, ook met alle scheidingssores.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.