Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Maxime

Maxime

30-12-2008 om 14:58

Drukpunten stimuleren baarmoeder?

Hallo,

Kent iemand de drukpunten die je zou kunnen stimuleren om de bevalling op gang te helpen? Ik wil vanaf 2 januari graag alles doen om de bevalling op gang te helpen.

Maxime.
bijna 40wk zwanger

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tip

enige wat ik weet wat iets kan helpen:

Seks, bij voorkeur een flink orgasme (of meerdere , masturbatie ook prima natuurlijk

Ik ben uiteindelijk met 41,5 bevallen, dag daarvoor nog een half uurtje gewandeld aan het strand (kreeg er harde buiken van) en dus inderdaad paar keer klaargekomen en ananas gegeten en tonic gedronken, toen kwam de dag erna alles op gang. Geen idee of het had geholpen als ik dat alles had gedaan met 40 weken.

Voetreflex

Toen ik 41 w zwanger was van de 1e heb ik voetreflex-massage (heet het zo?) gehad, met de bedoeling de bevallin op te wekken. 's Nachts begonnen de weeen. Of het hierdoor begonnen is weet ik natuurlijk niet, maar het heeft er vast wat mee te maken gehad.

Sterkte met de laatste loodjes!

Risama

Risama

05-01-2009 om 17:24

Acupunctuur

Heb ik bij nummer 3 en nummer 4 laten doen. Bij nummer 3 begon het die nacht (was die daq ook voor de tweede maal gestript) en bij nummer 4 hebben we echt alles uit de kast getrokken. Ik was al 2x gestript zonder resultaat, toen acupunctuur, volgende ochtend weer acupunctuur, 's middags weer gestript, aansluitend weer acupunctuur en vervolgens zijn mijn vliezen gebroken door de vk en werd 40 minuten later mijn zoontje geboren. Of het nu door de acupunctuur kwam weet ik natuurlijk niet zeker, maar ik merkte wel duidelijk reakties in mijn baarmoeder en aan de babie(s).

Zeker de moeite waard om te proberen lijkt me. Succes!

Risama

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.