Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Eigen gewicht

Even een vraagje omdat ik me afvraag of het 'normaal' is...
Ik ben ruim 37 weken zwanger, en in totaal 10,5 kg gegroeid... maar de laatste tijd komt er eigenlijk niets bij qua gewicht. Is dat wel normaal? Een paar weken terug had ik dit gewicht namelijk ook....
Moet wel zeggen dat ik erg weinig eetlust heb, o.a. door veel last van maagzuur, en ik vooral fruit enzo eet. Warme maaltijden staan me echt tegen.. dat zijn dus superkleine porties. Ook dingen die zwaar op de maag liggen (zoals brood) heb ik echt geen zin meer in...
Zal het volgende week ook even weer bij de vk vragen, maar dacht: er zijn vast genoeg mensen die hier iets van kunnen zeggen
Groetjes!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel78

Merel78

10-06-2010 om 15:07

Hoi

hoi,
ik ben in februari bevallen en in totaal helemaal niks aangekomen. Ik ben de hele zwangerschap erg misselijk geweest, op een paar weken na en at dus vrij weinig. na de bevalling was ik 'ineens' 10 kilo kwijt. Ik zou me geen zorgen maken zolang de VK aangeeft dat je baby goed groeit.

groetjes, Merel

Hier

Ik kwam bij alle 3 mijn zwangerschappen ongeveer 10 of 11 kg aan. Daarvan 5 in de 1e 12 weken (vreselijk vond ik dat) en de andere 5 kg tussen week 20 en week 28. Na 28 weken kwam ik niet meer aan, werd alleen mijn buik steeds dikker.

Ik had gewoon geen trek, kleine porties, geen vlees, geen vette dingen, vond niet veel lekker.

Maar: 3 gezonde baby's van resp 3760, 4110 en 3880 gram.

Dus ik zou zeggen, als de baby het goed doet, maak je dan vooral geen zorgen en wees blij dat je niet aankomt. Dan hoeft het er ook niet weer af.

Mijn moeder zei altijd als ik zwanger was "de baby neemt wel wat hij/zij nodig heeft".

Geniet van je laatste weken zwangerschap!

Groetjes, Wiggie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.