Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Ervaring met een walking epidural/ruggenprik light


haha zakchips, ik heb denk ik ook gewoon niet goed gelezen, want ik ging er vanuit dat dit je eerste bevalling is. Dan hoef ik je zeker niet te vertellen dat elke bevalling anders is. Want dat weet je al ; )

Soms gaan vrouwen heel strak voorbereid hun bevalling in en zijn dan erg teleurgesteld dat het helemaal niet zo liep zoals gepland. Maar dat zijn dan meestal vrouwen die nog geen bevalling hebben meegemaakt.

zakchips

zakchips

21-04-2022 om 22:43 Topicstarter

Niet gek dat je dat gemist hebt Diyer! Bij het teruglezen van mijn openingspost zie ik dat het daar ook niet in staat dat het niet mijn eerste bevalling is... 

Maar de tip om er rekening mee te houden dat gewoon niet alles te plannen is, is zeker een goede voor degenen die voor het eerst gaan bevallen! Er zijn nog zoveel vrouwen die toch niet helemaal fijn terugkijken op hun bevalling omdat die planning niet is uitgekomen en ook dat lijkt me wel rot. 

Ted68 schreef op 20-04-2022 om 23:59:

Al heel veeljaren baren vrouwen kinderen....Die weeen krijg je.... datkindmoeter gewoon uit...Isdit je eerste kind? Laat hetoverjeheen komen, heb je een slechte ervaring, praat met je verloskundige.... een bevalling is alleen met een keizzersnee te plannen. En daar is ook de uitslag niet van bekend


is u een man? En nee ik heb nooit een ruggenprik gehad, wel twee kinderen. Dat is inmiddels lang geleden en in die tijd werd die mogelijkheid niet geboden.

Ik laat ook geen kies trekken zonder verdoving. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.