Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Nicky Lohs

Nicky Lohs

01-02-2013 om 19:09

Geboren

Gisteren is ons knulletje geboren! Hij kwam 4,5 week te vroeg maar met een gewicht dat een voldragen baby niet zou misstaan

Mijn vliezen braken plotseling waardoor een paar uurtjes later de bevalling op gang kwam. Omdat hij wat vroeg is moet hij nog even in het ziekenhuis blijven. Ze doen hier aan rooming in dus toen hij vanmorgen van de monitor mocht is hij met couveuse en al naar mijn kamer verhuisd. Het is nog even aanpassen aan het ziekenhuis- en bijvoedingsregime maar ondertussen ben ik enorm aan het genieten!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

01-02-2013 om 19:14

Gefeliciteerd!

Met jullie ongetwijfeld prachtige zoon!
Ik wens jullie heel veel geluk en liefde toe!

Vic

Vic

01-02-2013 om 19:45

Gefelicteerd!

Wat een onverwacht nieuws Heel veel geluk met jullie zoontje.

Asa Torell

Asa Torell

01-02-2013 om 20:09

Van harte!

Wat fijn dat het zo goed gaat ondanks zijn vroege komst! Gefeliciteerd!

Wat fijn!

Dat t wel goed met hem gaat en dat je het nog een mooie tijd hebt kunnen 'rekken'!
Gefeliciteerd!!

Mea Proefrok

Mea Proefrok

01-02-2013 om 21:14

Oh wow

Wat heerlijk Nicky! Van harte gefeliciteerd met je lekkere nieuwe kereltje.

judiths mama

judiths mama

01-02-2013 om 21:46

Gefeliciteerd!

Ondanks de vroege geboorte een heel positief verhaal!
Geniet ervan.

krin

krin

01-02-2013 om 22:14

Verse zoon!

Gefeliciteerd!

Hoera!

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

skik

Biene M.

Biene M.

02-02-2013 om 09:52

Wat fijn

Gefeliciteerd! Wat fijn dat hij ondanks zijn vroege komst zo mooi op gewicht is. Hopelijk mogen jullie snel naar huis!

Fiorucci

Fiorucci

02-02-2013 om 10:33

Nicky

Van harte gefeliciteerd!!!

Bellefleur

Bellefleur

02-02-2013 om 11:44

Geboren op de verjaardag van de koningin

Dus geboren onder een goed gesternte
Van harte gefeliciteerd. Ik ben blij voor je dat hangen op de bank voorbij is. En ook alle zorgen over deze zwangerschap! Bellefleur

Kinne

Kinne

02-02-2013 om 12:45

Van harte gefeliciteerd

Heel veel geluk gewenst. Geniet maar van deze dagen.

Valkyre

Valkyre

02-02-2013 om 16:40

Gefeliciteerd nicky!

Wat fijn dat het goed gaat ondanks de vroege geboorte. Veel sterkte met het rooming-in; weet je al hoe lang jullie moeten blijven?

Vergeet vooral niet voor jezelf zorg te regelen! Bij mij hebben de verloskundigen van het ziekenhuis dat gedaan. Daarnaast kun je vaak ook uitgestelde kraamzorg krijgen (even navragen bij je verzekeraar) voor als je straks thuiskomt. Geniet maar lekker van je verse baby! Het ziekenhuis heeft veel nadelen, maar ook wel voordelen: zo was ik bij thuiskomst al helemaal ingespeeld op peentje's hongersignalen etc. omdat je 24/7 naast elkaar ligt. Veel geluk samen, ook straks thuis natuurlijk.

Valkyre

Gefeliciteerd!

Weer een ventje goed geland - wat heerlijk

Gefeliciteerd

Ben blij dat alles ondanks vroeggeboorte goed is, lekker genieten nu

Rafelkap

Rafelkap

03-02-2013 om 07:57

Nicky

Gefeliciteerd met je zoontje!! Hopelijk ben je nu alweer thuis?

Nicky Lohs

Nicky Lohs

03-02-2013 om 10:12

Geduld

Ik geloof dat we nog even geduld moeten hebben. Sinds vannacht is de borstvoeding pas echt goed op gang. Gisteren heb ik iedere 1,5 uur gekolfd, dat heeft echt geholpen. Inmiddels kolf ik alleen nog op de voedingsmomenten terwijl de baby ondertussen via fingerfeeding gevoed wordt. En zelfs dat kost hem heel veel moeite, de laatste cc's worden er echt ingegoten.
De pech is dat hij erg veel voeding moet hebben. Prematuren krijgen in verhouding al meer en vanwege zijn hoge gewicht is het echt een heleboel per voeding. Vaker voeden en dan minder per keer is hier helaas geen optie, ze zijn nu gelukkig al ietsje flexibeler met de voedingstijden nadat we dat een aantal keren gevraagd hebben.
Verder is het een lekker relaxed mannetje! Hij slaapt het liefst op mijn buik, heerlijk is dat. Morgen of overmorgen moet ik zelf naar huis, dat zal wel even tegenvallen voor ons allebei. Dus vandaag nog maar extra genieten! En natuurlijk bedankt voor alle lieve felicitaties!

Ely

Ely

03-02-2013 om 10:36

Gefeliciteerd!

Fijn dat t goed gaat ondanks de vroege komst!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Tonny

Tonny

03-02-2013 om 12:10

Wat fijn nicky!

Alle goeds en veel geluk samen. Hopelijk duurt het niet lang voor jullie weer allemaal thuis zijn.

Rafelkap

Rafelkap

03-02-2013 om 13:15

Nicky

O bah, straks alleen naar huis... Lijkt me heel vermoeiend zo heen en weer. Hopelijk sterkt je mannetje gauw aan en mag hij mee.

Succes

Gefeliciteerd!!! En succes thuis Nicky! Hoop dat je nog hulp hebt!

Nicky Lohs

Nicky Lohs

05-02-2013 om 17:53

We zijn thuis!

Het voelt een beetje onder voorbehoud omdat we deze week nog een keer terug moeten, maar we zijn nu in elk geval thuis!

Heerlijk!!!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Nicky Lohs

Nicky Lohs

05-02-2013 om 17:56

Geerke

Ik realiseerde me dat je het aan mijn nick niet kan zien, wij hebben elkaar een keer ontmoet in Taize. Daar moet ik nog regelmatig aan denken, ons gesprekje over Enzo en hoe gek het eigenlijk was dat ik het idee had dat jij Geerke was.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rafelkap

Rafelkap

07-02-2013 om 10:57

Fijn

Fijn Nicky!!! Hopelijk blijven jullie thuis en haalt je jongetje alles mooi in. Nogmaals gefeliciteerd!

Anne ter Wee

Anne ter Wee

08-02-2013 om 00:13

Gefeliciteerd!

Jij bent er lekker snel weer bij! Laptop in bed? Fijn dat het goed gegaan is, gefeliciteerd.

Valkyre

Valkyre

11-02-2013 om 00:38

Nicky

Hoe is het nu??

Valkyre

Nog gefeliciteerd!

Felicitaties zijn natuurlijk nog steeds welkom... Ik zat onder een verhuisdoos, dus had het babynieuws gemist!
Kan me voorstellen dat het schrikken was dat baby zich opeens aandiende. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.