Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Geen streepjes ook niet ongesteld?

Hoihoi

Afgelopen maandag was mijn NOD, dus toen ik niet ongesteld werd, heb ik 's avonds gelijk een test gedaan, helaas maar 1 streepje. Aangezien dat de vorige keer ook zo ging, vanmorgen weer een test gedaan, en wéér maar een streep! Hoe kan dat nou?

Ik ben altijd heel regelmatig ongesteld, daar kan je letterlijk de klok op gelijk zetten, verder merk ik niet zoveel, behalve dat ik meer trek heb dan normaal, niet specifiek ongezonde dingen, maar ik eet gewoon een boterham meer en meer avondeten dat soort dingen.

Ben ik nu wel of niet zwanger?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bloed laten prikken

Meestal zeggen ze dat er echt 2 strepen moeten zijn maar ik heb ook wel eens wonderlijke verhalen gehoord waarbij dat in de eerste dagen na de NOD niet zo was.

Als ik jou was zou ik mijn bloed laten prikken op HCG, in het bloed zie je dat sneller dan in de urine. Als er in je bloed ook geen HCG zit dan ben ik bang dat je niet zwanger bent.

Succes!

dc

dc

29-09-2010 om 18:11

M'n zus

Heeft 3 testen gedaan, omdat ze toch echt wist dat ze zwanger was. 2 waren dus negatief.

Ik heb nooit een test gedaan, want ik wist het elke keer eigenlijk gelijk.

Je kunt even bloed laten prikken, of gewoon even een paar weken afwachten.

MarSy

MarSy

02-10-2010 om 15:29 Topicstarter

Toch wel!

Hoera! Vanmorgen de derde test gedaan en jawel gelijk een dikke plus op het moment dat ik er overheen plaste!! Ik had nu wel clearblue en vorige twee keer predictor, of het daar aangelegen heeft?

Joepie!

Nu moet ik het dus nog even geheimhouden, moeilijk!!

Asa Torell

Asa Torell

02-10-2010 om 21:12

Gefeliciteerd!

Gelukkig kun je het op het forum gooien . Van harte!!

Massi Nissa

Massi Nissa

03-10-2010 om 07:56

Marsy

Leuk hoor! En je kunt het toch je man wel vertellen?

MarSy

MarSy

03-10-2010 om 15:11 Topicstarter

Tuurlijk massi

Maar dan praat ik met vriendinnen en vandaag was ik bij mijn zus en dan wil ik het eigenlijk al zeggen, maar ja 5 weken is wel heel pril, ben nog niet eens bij de verloskundige geweest! Dus dat maar eerst even doen!

groet

Massi Nissa

Massi Nissa

03-10-2010 om 15:57

Marsy

Ik begrijp het helemaal hoor, ik heb echt een week of acht mijn tong lopen afbijten - wilde het niet te vroeg vertellen omdat de vorige zwangerschap in een miskraam eindigde.
Mijn vader zegt dat hij het allang had geraden omdat mijn ogen zo straalden.
Groetjes
Massi

dc

dc

03-10-2010 om 18:40

Ik vertel

Ik vertel het altijd gelijk aan vriendinnen en familie. Als ik een miskraam heb, dan wil ik er ook met hen over kunnen praten hoor.

Ik ook

MarSy, van harte gefeliciteerd, super!!!!!!

Ik heb het ook meteen aan mijn beste vriend en vriendin verteld, ik kon en wilde het niet voor me houden.
Het lastige is dat mijn man daar heel anders over denkt. Hij heeft het nog aan niemand verteld. Hij wil ook niet dat ik het aan iemand vertel, eigenlijk.
Kennen jullie dat probleem? Hoe lossen jullie dat op?

Gefeliciteerd en vertellen

MarSy, gefeliciteerd!! Zelf ha dik met de vroege predictortest ook eerst negatief en twee dagen later met de gewone Clearblue positief. Fijn nieuws hoor!
Wat betreft het vertellen. Man en ik vonden het vooral leuk om het samen te gaan vertellen. Ik deed op dinsdag een positieve test en toen zijn we het weekend daarop (dus 1 1/2 week later) langs ouders en schoonouders gereden om het te vertellen. Ik had het voor die tijd al wel aan mijn beste vriendin verteld en misschien een beetje gek, aan de kamergenoot op mijn werk. Verder heb ik het wel echt stil gehouden en het aan andere vriendinnen en kennissen verteld na de eerste echo. Ik vond het fijn dat mensen ook vroeg ik je zwangerschap al met je mee kunnen leven.
Maanve

dc

dc

04-10-2010 om 13:08

Mijn man wil het ook pas vertellen als de baby al geboren is zo ongeveer

Ik vertel hem dat hij het met zijn familie (behalve ouders) en vrienden maar uit moet zoeken, maar dat ik het mijn vrienden en familie wel vertel. Daar kan hij wel mee leven gelukkig.

Vertellen

Gefeliciteerd!
Toen ik 5,5 week zwanger was van mijn oudste (ik heb er nu drie) vierde ik mijn verjaardag. We hadden 2,5 jaar op deze zwangerschap gewacht en ik kon het echt niet voor me houden, iedereen wist ook dat het al zo lang bij ons duurde. Dus iedereen die me feliciteerde met mijn verjaardag verzocht ik vriendelijk doch dringend me nog eens te feliciteren met een veel heuglijker feit
De andere twee zwangerschappen vertelde ik rond de 7-8 weken.

MarSy

MarSy

06-10-2010 om 09:25 Topicstarter

Vertellen

Mijn ouders en schoonouders zijn nu op vakantie dus dan wil ik het zo wie zo niet vertellen. Maar ik voel me ook niet zwanger, ik heb iets meer honger, maar verder niets, dus ook voor mezelf wil ik nog even bewijs hebben en dan ga ik het vertellen!!

groet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.