Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Kama

Kama

13-09-2010 om 19:18

Gewoon heel blij

Wij krijgen ons vijfde kindje eind maart, heerlijk om weer in verwachting te zijn. Vandaag een nekplooimeeting gehad en die was 1.2 en alles zag er verder heel goed uit. Altijd leuk om de baby te zien via de echo, groetjes kama, mama van vier toppers

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fem

Fem

13-09-2010 om 21:19

Gewoon heel erg..

Gefeliciteerd!!!!
Wat fijn dat alles er goed uitziet. Geniet van je zwangerschap!
Fem

liora

liora

13-09-2010 om 21:44

Super

Van harte! Een vijfde zwangerschap lijkt me heel bijzonder.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Verrukkelijk

Heerlijk! Ben best een beetje jaloers...
Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst!

Kama

Kama

14-09-2010 om 14:19

Dankjullie wel (groot gezin)

Bedankt voor de leuke reacties. Ik heb weinig grote gezinnen om me heen, en ben af en toe beetje bang voor de reactie uit mijn omgeving. Voel me ook alleen maar zeer blij en zeer bevoorecht dat ik dit wonder weer mag ervaren, na dit kindje zal er geen meer komen, dus deze is extra bijzonder voor ons gezinnentje.
Heel veel mensen roepen nu, waar begin je weer aan. Hoe zou dat komen, is het voor veel mensen toch een opgave zo een klein babytje en het opvoeden. Of denk ik er gewoon te makkelijk over, grt Kama

Massi Nissa

Massi Nissa

14-09-2010 om 16:45

Heerlijk

Hai Kama, ik ben even ver als jij van de tweede. Hier nog geen nekplooimeting (niets gehoord in elk geval tijdens de echo), maar ik herken de blijdschap als je voor het eerst je kindje ziet. Die minihandjes, smelt.
Groetjes
Massi

Massi Nissa

Massi Nissa

14-09-2010 om 16:46

En o ja

Ik kom zelf uit een gezin met acht kinderen (en nog veel pleegkinderen die kwamen en weer gingen) en ik heb het overleefd. Sterker nog, achteraf had ik het niet anders gewild.
Groetjes
Massi

Jeetje

wat leuk !

Ja en mensen vullen het dan in, ik hoor dat ook van vrouwen die 3 of meer krijgen, dat er zoveel mensen zo stom reageren.

Dus, gewoon van harte !

Tink

Tink

15-09-2010 om 00:17

Over grote gezinnen

Tja Kama die reacties ken ik ook, vooral bij de 4e . Ik zou willen dat mensen een beetje vaker gewoon lieten merken dat ze blij zijn voor je, in plaats van te beginnen over het feit dat zíj blij zijn dat ze niet meer hoeven. Jij bent overduidelijk blij en dat is het enige dat telt
Gefeliciteerd dus met je a.s. 5e spruit! En als je het leuk vindt, in Gezellug loopt een draadje met grote gezinnen (allemaal minstens 4 kinderen), misschien heb je zin om aan te sluiten. Wees welkom

Groetjes Tink
(moeder van een kwartet)

dc

dc

15-09-2010 om 00:18

Gefeliciteerd!

Leuk hoor.

Enne over wat je zegt dat het een opgave is, ik vind het inderdaad heeeeeel erg vermoeiend een baby en dreumes (al ben ik er gek op), dus petje af als je het makkelijk vindt!

Kama

Kama

15-09-2010 om 09:55

Gefelicteerd massi

Ik las inderdaad hierboven dat we gelijk liggen. Ja heerlijk he die echo, ik heb nu ook een foto van een van de handjes. De kleine lag behoorlijk te bewegen. Je zou het liefst zo een apparaat thuis willen hebben , elke dag even kijken. Kan niet wachten tot hij gaat bewegen en ik het het ga voelen, hele fijne zwangerschap

Kama

Kama

15-09-2010 om 09:56

Tink

Dankje tink, ik ga eens even kijken bij gezellig

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.