Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Hebben vaders direct een connectie met de baby?


Gefeliciteerd met je dochter Nick. Hopelijk blijft het goed gaan met haar en je vrouw. Zo'n ongeplande spoedbevalling is nooit fijn, maar als het naderhand stabiel en beter blijkt te gaan, dan maakt dat veel goed. De grootste zorgen hebben wij ook in de premature fase gehad. Ze heeft best een hoog geboortegewicht voor de zwangerschapsduur. Dat is fijn. Geniet van jullie gezinnetje.

Nick90

Nick90

29-07-2023 om 01:15 Topicstarter

MamaE schreef op 28-07-2023 om 23:01:

Gefeliciteerd met je dochter Nick. Hopelijk blijft het goed gaan met haar en je vrouw. Zo'n ongeplande spoedbevalling is nooit fijn, maar als het naderhand stabiel en beter blijkt te gaan, dan maakt dat veel goed. De grootste zorgen hebben wij ook in de premature fase gehad. Ze heeft best een hoog geboortegewicht voor de zwangerschapsduur. Dat is fijn. Geniet van jullie gezinnetje.

Ja gelukkig is ze redelijk op gewicht, maandag zou ze 35 weken zijn. En ja ik hoop ook heel hard dat het goed blijft gaan! En het was een ongeplande spoed keizersnede maar ik ben zo blij dat alles goed is gegaan en dat ze hier nu is. Het gaat goed met haar en met haar moeder! Haar bloeddruk is nu weer zoals het hoort te zijn, ik heb met m’n werkgever afgesproken dat m’n verlof in gaat zodra ze naar huis komt. En na m’n verlof kan ik dit jaar nog 4 weken vakantie nemen dus ik ben 9 weken vrij om voor m’n vrouw en gezin te zorgen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.