Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Hebben vaders direct een connectie met de baby?


dan

dan

28-07-2023 om 16:06

Nick90 schreef op 28-07-2023 om 15:44:

Vanmorgen is ze geboren, ze weegt 2490 gram, en ze doet het heel goed! Met m’n vrouw gaat het gelukkig ook weer goed, ze heeft nog wel pijn vanwege de operatie maar ze maakt het goed, haar bloeddruk is weer op normaal niveau!


Gefeliciteerd met jullie dochter, fijn dat het ook met je vrouw weer goed gaat. 

Nick90 schreef op 28-07-2023 om 15:44:

Vanmorgen is ze geboren, ze weegt 2490 gram, en ze doet het heel goed! Met m’n vrouw gaat het gelukkig ook weer goed, ze heeft nog wel pijn vanwege de operatie maar ze maakt het goed, haar bloeddruk is weer op normaal niveau!

Van harte gefeliciteerd! Heel veel geluk samen.

Gefeliciteerd, alle geluk gewenst!

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

28-07-2023 om 16:27

gefeliciteerd, Nick! Heel veel geluk samen.

Van harte gefeliciteerd, heel veel geluk

Gefeliciteerd Nick!

ahh gefeliciteerd!!! 

Gefeliciteerd Nick, alle goeds! 

Gefeliciteerd! 

Gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd Nick! Fijn dat het allemaal goed is afgelopen. Je dochter is wel wat te vroeg geboren, toch? Zijn daar verder nog zorgen over of is ze er helemaal klaar voor? 
Ik hoop dat er veel te genieten valt! 

Nick90 schreef op 28-07-2023 om 15:44:

Vanmorgen is ze geboren, ze weegt 2490 gram, en ze doet het heel goed! Met m’n vrouw gaat het gelukkig ook weer goed, ze heeft nog wel pijn vanwege de operatie maar ze maakt het goed, haar bloeddruk is weer op normaal niveau!

Gefeliciteerd. En hoe gaat het nu met jou? Opgelucht, omdat je vrouw nog in ziekenhuis ligt en verpleging hen in de gaten houdt? Of intens blij  bij het zien van dochter in armen van je vrouw of in die van jou? Geniet en laat de andere activiteiten even voor wat ze zijn ( werk, verjaardagvisite etc.) Geniet van de keren dat je haar in bad doet, dat je haar wiegt zodat ze in slaap valt. Geniet!

Nick90

Nick90

28-07-2023 om 17:53 Topicstarter

Mija schreef op 28-07-2023 om 17:25:

Gefeliciteerd Nick! Fijn dat het allemaal goed is afgelopen. Je dochter is wel wat te vroeg geboren, toch? Zijn daar verder nog zorgen over of is ze er helemaal klaar voor?
Ik hoop dat er veel te genieten valt!

Ja ze ligt in een couveuse en heeft een sonde omdat ze nog niet genoeg kracht heeft om zelf te eten maar ze doet het heel goed, ik kon niet stoppen met naar haar te kijken en nu kijk ik naar de foto’s die ik van haar gemaakt heb, ze is heel klein en helemaal volmaakt! Alles zit er aan en op in miniformaat en zij is zo mooi😍😍 morgen gaat ze haar grote broer ontmoeten, hij was vandaag na het zien van de foto’s en praten met zijn moeder zo benieuwd naar z’n zusje dus morgenochtend gaan we eerst naar mama en zusje

Nick90 schreef op 28-07-2023 om 17:53:

[..]

Ja ze ligt in een couveuse en heeft een sonde omdat ze nog niet genoeg kracht heeft om zelf te eten maar ze doet het heel goed, ik kon niet stoppen met naar haar te kijken en nu kijk ik naar de foto’s die ik van haar gemaakt heb, ze is heel klein en helemaal volmaakt! Alles zit er aan en op in miniformaat en zij is zo mooi😍😍 morgen gaat ze haar grote broer ontmoeten, hij was vandaag na het zien van de foto’s en praten met zijn moeder zo benieuwd naar z’n zusje dus morgenochtend gaan we eerst naar mama en zusje

Wat mooi om te lezen dat je zo geniet van je prachtige dochtertje 😃. Fijn dat ze het al meteen zo goed doet. Ik hoop dat je vrouw ook goed herstelt, zowel fysiek als mentaal. De bevalling is helemaal niet gelopen zoals ze had gewild en ook nog eens veel eerder dan verwacht dus dat kan nog wel wat extra emoties teweegbrengen. Ik hoop dat jullie uit jullie omgeving wat praktische ondersteuning en liefdevolle aandacht krijgen. Het zal best even wennen zijn met z’n viertjes! 

Nick90 schreef op 28-07-2023 om 17:53:

[..]

Ja ze ligt in een couveuse en heeft een sonde omdat ze nog niet genoeg kracht heeft om zelf te eten maar ze doet het heel goed, ik kon niet stoppen met naar haar te kijken en nu kijk ik naar de foto’s die ik van haar gemaakt heb, ze is heel klein en helemaal volmaakt! Alles zit er aan en op in miniformaat en zij is zo mooi😍😍 morgen gaat ze haar grote broer ontmoeten, hij was vandaag na het zien van de foto’s en praten met zijn moeder zo benieuwd naar z’n zusje dus morgenochtend gaan we eerst naar mama en zusje

Wow, dat is mooi Nick, van harte gefeliciteerd!

Zie je nou wel, dat gevoel komt gewoon.

Ze weegt trouwens net zoveel als ik bij mijn geboorte. Maar ik was voldragen. Haar moeder heeft dus heel goed voor haar gezorgd.

We hebben hier echt wel eens gelijk 😜

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.