Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Help..

Tuinfluiter schreef op 12-06-2025 om 20:39:

[..]

Omdat ze er een topic over opent. Als je echt zeker weet dat je geen baby wil kun je ook zonder topic te openen een abortus laten uitvoeren.

Ken verschillende vrouwen met vaste relatie die met pil of spiraaltje zwanger werden en besloten om het kind te houden. Die hadden wel een kinderwens voor de toekomst en besloten om maar direct aan de toekomt te beginnen. Als je de pil slikt wil natuurlijk niet zeggen dat je geen kinderwens hebt.

Even de tijd nemen om alle opties te bekijken en dan een weloverwogen besluit nemen lijkt mij verstandig.

Ja goed plan hoor, na een trio erachter komen dat je ondanks de pil toch zwanger bent, condooms niet aan de orde? Echt hoor.

ik weet het niet helemaal precies meer, maar “Dinsdag erachter gekomen dat ik zwanger ben, doordat ik al bijna 2 weken over tijd was. [ ] en hebben vandaag 2 weken geleden een trio gehad.”
Dus dat trio (2 weken geleden) was rond het moment dat ze ongesteld moest worden (ook 2 weken geleden). Dan was ze toch niet heel vruchtbaar? Dat was toch ongeveer twee weken daarvoor als de eisprong is? Of lees ik niet goed.?

Sinterklaasje schreef op 12-06-2025 om 15:24:

bedankt voor alle lieve, vooral niet kansloze reacties! Ja we zijn monogaam en hebben een x een avontuurtje gehad, en ja ik ben gewoon aan de pil volgens mij had ik ook niet vermeld dat ik zwanger wilde worden maar misschien had ik dat er ff bij moeten vertellen, excuses

Hier vermeld je dus dat je zwanger wilt worden, is vast een typefout. Maar geen lees fout van de rest dus.

Zeespiegel schreef op 13-06-2025 om 06:22:

[..]

Hier vermeld je dus dat je zwanger wilt worden, is vast een typefout. Maar geen lees fout van de rest dus.

Nee, het is geen typfout, ook niet een grammaticale fout maar een ambigue zin die wij op onze manier interpreteren met onze voorkennis van de situatie. En om het compleet te maken: dit zegt Chatgpt erover

Een zin met een dubbele betekenis, ook wel ambigu of dubbelzinnig genoemd, heeft meerdere interpretaties. Dit kan ontstaan door de context, de volgorde van woorden, of door homoniemen (woorden met dezelfde uitspraak en spelling, maar een andere betekenis).Hier zijn enkele voorbeelden van zinnen met dubbele betekenis:

• "Ik zag haar met een verrekijker."
    • Dit kan betekenen dat de spreker een vrouw zag die een verrekijker gebruikte, of dat de spreker de vrouw zag door middel van een verrekijker.
  • "De man slaat de hond met de stok."
    • De zin kan betekenen dat de man de hond slaat met een stok, of dat de man de hond slaat die een stok in zijn bek heeft.
  • "Ik heb Jans fiets niet gestolen."
    • De klemtoon op "ik" suggereert dat de spreker de fiets niet heeft gestolen, maar wel dat er anderen zijn die dat misschien wel gedaan hebben.
  • "Nergens is meer lawaai van relais te horen."
    • Afhankelijk van de context en de bedoeling kan dit betekenen dat er nergens in de centrale meer lawaai van relais te horen is, of dat er geen plaats te verzinnen is waar nog meer lawaai te horen is.
  • "Iemand die je leuk vindt."
    • Dit kan betekenen dat je iemand bent die door een ander leuk wordt gevonden, of dat je een persoon bent die iemand anders leuk vindt.
  • "De jongen die Marc geslagen heeft."
    • Het is niet duidelijk of Marc de persoon is die geslagen is, of de persoon die slaat.

Ik denk dat de kans groot is dat het kind van zwarte piet is.

Nick90 schreef op 12-06-2025 om 22:42:

[..]

Ja goed plan hoor, na een trio erachter komen dat je ondanks de pil toch zwanger bent, condooms niet aan de orde? Echt hoor.

De moraalridder uithangen daar heeft to echt iets aan, ze weet dit nu zelf wel. Ik wijs op een optie een abortus is ook niet niks. Er is best tijd om even alles goed op een rijtje te zetten voor jezelf en dan een besluit te nemen.

De grootste kans is namelijk dat ze van haar vriend zwanger is maar zeker weten doe je dat natuurlijk niet.

To een dna test kan met 10 weken in de zwangerschap, is ongevaarlijk voor jou en het kind , kost je ong. 1000 euro.
Dan weet je zeker wie de vader is. 

Hoe weet je zo zeker dat alleen jou vriend is klaar gekomen? Voor hetzelfde geld is ook die ander klaar gekomen. Als dat zo is, dan heb je probleem, zo niet en je weet het 100% zeker alleen vriend, nou dan heb je je antwoord 

Naminokurashi schreef op 13-06-2025 om 11:56:

Hoe weet je zo zeker dat alleen jou vriend is klaar gekomen? Voor hetzelfde geld is ook die ander klaar gekomen. Als dat zo is, dan heb je probleem, zo niet en je weet het 100% zeker alleen vriend, nou dan heb je je antwoord

Al is de kans klein, ook van voorvocht kan een zwangerschap ontstaan. Dus klaar gekomen of niet is niet relevant.

MRI

MRI

13-06-2025 om 12:34

Nou nee want er kan in voorvocht ook sperma zitten waar je zwanger van kan worden. Dus penetratie zonder condoom en zonder orgasme kan evengoed tot zwangerschap leiden. 

MRI schreef op 13-06-2025 om 12:34:

[..]

Nou nee want er kan in voorvocht ook sperma zitten waar je zwanger van kan worden. Dus penetratie zonder condoom en zonder orgasme kan evengoed tot zwangerschap leiden.

Mijn fout

Sinterklaasje

Sinterklaasje

13-06-2025 om 12:56 Topicstarter

Omdat ik dat weet en we hebben het ook nog gevraagd voor de zekerheid. 

Sinterklaasje schreef op 13-06-2025 om 12:56:

[..]

Hoe naïef.

[..]

Dat zegt niets.

[..]

Waarom reageer je zo selectief?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.