Sinterklaasje
12-06-2025 om 12:51
Help..
Hoi allemaal.
Dinsdag erachter gekomen dat ik zwanger ben, doordat ik al bijna 2 weken over tijd was.
Nu zit ik met het volgende.
Mijn vriend en ik zijn vrij avontuurlijk, en hebben vandaag 2 weken geleden een trio gehad.
Hierbij is mijn vriend klaar gekomen in mij, de ander niet.
Omdat ik nu enorme stress krijg hiervan en niet weet hoelang ik al zwanger ben.
Mocht het niet van mijn vriend zijn wil ik het namelijk absoluut niet houden.
Mijn laatste menstruatie was ongeveer 5 of 6 weken geleden.
Hoe groot is de kans dat dit kindje gewoon van mijn vriend is?

MamaE
12-06-2025 om 12:53
Hebben jullie geen anticonceptie gebruikt tijdens het trio? In ieder geval de persoon buiten jullie relatie. Zo nee, kan het van beiden zijn. Waarschijnlijk is de kans dat het van je vriend is groter omdat je daar vaker seks mee hebt, maar uitsluiten kun je het nooit.

Beterlaat2021!
12-06-2025 om 12:56
Geen idee, maar doen verloskundigen ook standaard een test op geslachtsziekten?

boomhugger92
12-06-2025 om 13:05
Wil je wel een kind? Want als jullie een stel zijn dat snel zwanger wil worden ga je geen trio's doen neem ik aan. En bespreek dit met je vriend. Hij was erbij. Het is niet alsof jij hem gecuckhold hebt. En voortaan, doe het veilig, dat is net zo avontuurlijk.

Broadway
12-06-2025 om 13:11
boomhugger92 schreef op 12-06-2025 om 13:05:
Wil je wel een kind? Want als jullie een stel zijn dat snel zwanger wil worden ga je geen trio's doen neem ik aan. En bespreek dit met je vriend. Hij was erbij. Het is niet alsof jij hem gecuckhold hebt. En voortaan, doe het veilig, dat is net zo avontuurlijk.
dit. én als je nu 2 weken over tijd bent en 2 weken geleden de trio had lijkt het mij onwaarschijnlijk.

Alias1
12-06-2025 om 13:19
Broadway schreef op 12-06-2025 om 13:11:
[..]
dit. én als je nu 2 weken over tijd bent en 2 weken geleden de trio had lijkt het mij onwaarschijnlijk.
Eens. Als het triootje 3 of 3,5 week geleden was geweest was de kans al groter dat het van nummer3 was. Maar nu is het niet heel waarschijnlijk.
Dus, kans is groot dat het van je vriend is. Maar zeker weten doe je het niet, dus onzekerheid blijf je houden. Je kunt natuurlijk gewoon voor 1000 euro een prenatale vaderschapstest laten doen?
Tip van Flip: volgende keer condooms gebruiken? Ook handig voor het voorkomen van SOA's - lijkt me in jullie situatie ook wenselijk.

letterkoekje
12-06-2025 om 14:55
Alice12 schreef op 12-06-2025 om 14:45:
Absoluut kind van je vriend.
Neen, hoor, als je dat op een dinsdag te weten komt, is dat uitgesloten.

Groenebroek
12-06-2025 om 15:00
Waren jullie zo ongeveer de maand voor dat trio van 2 weken geleden wel monogaam? Zo ja, is het van je vriend.
Heb je in de tijd voor het aflopen trio ook (onveilige) seks met anderen gehad, is er alsnog een kans dat het niet van je vriend is.
Tip: tegenwoordig bestaan er condooms. Dan is de kans dat je zwanger wordt al een stuk kleiner en het beschermt ook nog eens tegen SOA's. Handig hè? Gewoon te koop bij heel veel winkels.

Sinterklaasje
12-06-2025 om 15:24
bedankt voor alle lieve, vooral niet kansloze reacties! Ja we zijn monogaam en hebben een x een avontuurtje gehad, en ja ik ben gewoon aan de pil volgens mij had ik ook niet vermeld dat ik zwanger wilde worden maar misschien had ik dat er ff bij moeten vertellen, excuses

boomhugger92
12-06-2025 om 15:29
Sinterklaasje schreef op 12-06-2025 om 15:24:
bedankt voor alle lieve, vooral niet kansloze reacties! Ja we zijn monogaam en hebben een x een avontuurtje gehad, en ja ik ben gewoon aan de pil
volgens mij had ik ook niet vermeld dat ik zwanger wilde worden maar misschien had ik dat er ff bij moeten vertellen, excuses
Dan is dit niet de tijd om trio's te doen, zeker niet zonder condoom. En waarom ben je aan de pil als je zwanger wil worden?

MamaE
12-06-2025 om 15:51
Dus je wil zwanger worden maar bent wel aan de pil en tegelijkertijd doe je aan trio's met mensen die je niet als vader van je kind wil?

Groenebroek
12-06-2025 om 15:51
Wat boomhugger92 schrijft.
De pil en zwanger willen worden gaat niet samen.

Beterlaat2021!
12-06-2025 om 16:13
Sinterklaasje schreef op 12-06-2025 om 15:24:
bedankt voor alle lieve, vooral niet kansloze reacties! Ja we zijn monogaam en hebben een x een avontuurtje gehad, en ja ik ben gewoon aan de pil
volgens mij had ik ook niet vermeld dat ik zwanger wilde worden maar misschien had ik dat er ff bij moeten vertellen, excuses
Tis allemaal duidelijk. We snappen het hier helemaal, vooral doorgaan zo!