Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Ik ben er weer eens

Ik laat even weten dat ik 14 januari ben bevallen van een prachtige zoon van maar liefst 4320 gram.
De inleiding ging snel en voorspoedig, nadat de baarmoedermond eindelijk eens rijp was (dat duurde tot half 6 's avonds) ging ik aan het infuus en na anderhalf uur was hij er.
Ik moest nog 2 nachten in het ziekenhuis blijven omdat mijn bloeddruk hoog bleef.
Bloeddruk is nog steeds aan de hoge kant, dus ik moet het rustig aan doen.
Maar goed, ik ben helemaal verliefd op mijn lieve mannetje. Het is een heerlijke schattige mollige baby!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

22-01-2010 om 17:50

Fijn van je te horen!

Van harte gefeliciteerd met je ongetwijfeld prachtige zoon,wat een kanjer!Rustig aan meis en ik wens jullie alle goeds.
Groetjes,Bastet

Biene M.

Biene M.

22-01-2010 om 18:05

Goed om te horen, ik vroeg me al af hoe het ermee ging! Gefeliciteerd met je zoontje en veel geluk!

Guinevere

Guinevere

22-01-2010 om 19:05

Van harte!

Zooooo! Dat is wel een hele grote! Heel veel plezier gewenst met en voor de kleine (grote)! Hopelijk ben je weer op de been?

Asa Torell

Asa Torell

22-01-2010 om 19:26

Gefeliciteerd!

Wat fijn Sharon, dat alles goed is gegaan en je heerlijk verliefd bent op je mannetje! Wel vervelend van die bloeddruk, hopelijk zakt hij gauw af.

Gefeliciteerd!

Van harte! En wat een flinkerd zeg, je kan meteen naar de maat 62 als ik dat zo lees.

Veel geluk samen

Temet

Sharon*

Sharon*

24-01-2010 om 14:06 Topicstarter

Dank

jullie wel voor jullie berichtjes! Het is inderdaad een kanjer. Ik moet zeggen dat ik ook niet meer kon hoor de laatste 2 weken, ik dacht dat ik uit elkaar knapte! Ben zelf nl niet zo groot (1.69 m en 56 kilo). Was er eerlijk gezegd ook niet zo rouwig om dat ik werd ingeleid, want ik denk dat hij anders nog wel even was blijven zitten.

Trouwens Bastet, je hebt helemaal gelijk, hele prettige verlosafdeling in 't Lange Land. Ik had echt een heel prettige gyneacologe (die bestaan dus ook) en verpleegkundige. Was super!

Temet, maat 56 past hij nog net. Het is inderdaad een beer. Ik snap niet dat hij in mijn buik heeft gezeten!

Bastet

Bastet

24-01-2010 om 15:07

Wat fijn

Wat fijn Sharon,om dat te lezen.Ik bedacht naderhand namelijk dat mijn ervaringen dateren van tien jaar geleden..
Baset

Sascha2

Sascha2

28-01-2010 om 13:48

Mooi!

Van harte gefeliciteerd met je zoon! Whow, wat een kerel is het zeg. Gelukkig dat de inleiding goed is gegaan en dat er geen complicaties waren. Super!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.