Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Mayte*

Mayte*

03-12-2008 om 14:42

Ik kom het zwangeren-gezelschap versterken


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mirreke

mirreke

09-12-2008 om 19:03

Oh mayte*

Wat fijn voor jullie. Ik zit hier naast mijn zoon die huiswerk aan het maken is, een beetje mee te helpen maar niet te veel anders wordt hij boos. En ik kijk dus lekker even hier en zie je draadje. En ineens springen zomaar de tranen in mijn ogen. Ik vind het zo fijn voor jullie!
Zo bijzonder, weer zo'n mooie dimensie aan het leven, naast die wolken ook weer de stralende zon. En ook zo heerlijk voor je dochter...
Lieve Mayte*, ik wens jullie veel geluk met jullie derde kindje!

Mayte

Ik denk dat je door de gyn gevolgd gaat worden, dat er metingen gedaan worden, goed om er eens in te duiken en je te laten helpen.

reina

reina

10-12-2008 om 20:52

Mayte

Ook hier wil ik je even feliciteren, ik vind het zo fijn voor jullie!!

Sascha2

Sascha2

11-12-2008 om 14:58

Mayte

Jeetje, ook ik kijk toevallig weer eens even in deze rubriek en zie hier: wat een fantastisch nieuws! Van harte hoor, met de komst van jullie derde! En wat omschrijf je het mooi: het zonnetje dat een beetje doorbreekt door de wolken.

1e echo?

wanneer heb je de 1e termijnecho, vrij snel neem ik aan ?

Mayte*

Mayte*

11-12-2008 om 22:22

Manda

Als het goed is krijg ik een dezer dagen een uitnodiging van de gynacoloog voor een afspraak. Geen idee dus nog wanneer de eerste echo zal zijn. Het zal in ieder geval wel volgend jaar worden. Maar dat maakt allemaal niet zoveel uit.

Manda, hier heeft dochterlief nog geen kusjes op mijn buik gegeven -zoals bij jou- maar wel al namen bedacht voor de baby. Het moet volgens haar Rosa worden voor een meisje en Huub voor een jongen. Hahaha...laten dat nou toevallig kinderen uit haar klas zijn, die ze leuk vindt.

Zo gaaf dat je het hartje weer hebt zien kloppen! Maar goed, we zitten zo wel lekker twee draadjes door elkaar te breien, nietwaar?!

Jeetje mayte -

Jeetje Mayte ik lees dit nu pas.... wat SUPER dat je zwanger bent. Ik ben erg blij voor jullie! Weet Nouska het al?
liefs Geerke (blijblijblij)

Aha

Ik lees nu verder - ja Nouska weet het dus al. Mijn dag begint goed door je bericht hier te lezen, dikke kus!
Geerke

Biene M.

Biene M.

12-12-2008 om 12:37

Geweldig,

Gefeliciteerd Mayte! Wat een mooi nieuws, ik ben erg blij voor jullie.

X Biene

Lieve mayte*

dikke kus op je buik van mij, ik zit net te lezen dat je weer zwanger bent...ooo wat heeeeeeeeeerlijk!

Geniet ervan en ik volg je op de voet!

Liefs Rian

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.