Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Pookie

Pookie

28-03-2009 om 20:09

Inleiden... wie stelt me gerust

Zie ook mijn draadje in de rubriek Zwangerschap. Ik ben 41.3 weken zwanger en moet maandag naar de gynaecoloog voor een echo en CTG. Ik ben heel erg bang dat ik te horen krijg dat in ingeleid zal moeten worden. Het lijkt me vreselijk om niet zelf controle te hebben over het hele gebeuren. De VK heeft al gezegd dat ze hier in het ziekenhuis 42 weken als max hanteren; in sommige andere ziekenhuizen is het 43 weken.
Aan de ene kant ben ik het ook wel zat om zwanger te zijn en wil ik dolgraag mijn kindje in mijn armen houden, maar dat hele medische circus erbij hoeft van mij niet. Ik heb het sowieso niet zo op ziekenhuizen...

Kan iemand me gerust stellen? Ik heb wel bijna dagelijks een wat rommelende buik, maar het zet steeds maar niet door.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Er gebeurt al wat

Je buik rommelt al, dus er is gewoon al wat aan het gebeuren. Je hebt vast al een paar cm ontsluiting. Ben je nog niet gestript? Dan heeft de VK dat vast wel gevoeld.
Het komt vast vanzelf goed. Die baby is er vast voor je naar het ziekenhuis moet!

zon

zon

29-03-2009 om 19:33

O ja

Hier toch ook nog even een reactie. Bij de derde ben ik met ruim 41 weken gestript. Dit heeft bij mij toen de bevalling opgewekt. Misschien kan je dat eerst nog een keer proberen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.