Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Kiezen tussen zwangerschap of relatie


ik heb dat nu ik zit in zo’n situatie het is t kind of hem en hbe zelf geen goede jeugd gehad waardoor ik liefde nodig hem of iemand en hij laat me nu een keuze makne hem of t kind en ben al 17 weken … en tis zo pijnlijk … en weet zelf ook geen raad  wil hem niet verliezen maar ook niet t kind … zelf behandeld hij me echt shit ene seconde loveyou andere monent je bent iets goedkoops of mislukt of dat ie beter ken krijgen loslaten is coor mij heel moeilijk ik wil me zelf de pijn besparen want ik kan zelf niet met emotie omgaan maar ik weet wel doe wat jij wilt ongeacht de consequenties ! Je zal er mee moeten temaken hebben en je komt er altijd weer bovenuit met alles en iedereen zal je t een plekje geven okk bij je grote liefde

-Suzie-

-Suzie-

06-07-2022 om 17:57 Topicstarter

Voor de lieve reageerders die geïnteresseerd zijn in hoe dit is afgelopen: het gaat heel erg goed inmiddels. Onze dochter is inmiddels zes maanden en het is een droombaby. De zwangerschap was pittig door de heftigheid van onze emoties en we zijn zelfs een aantal maanden uit elkaar geweest omdat het voor mij teveel werd. Maar inmiddels weer gelukkig samen en met onze 3 kinderen! Dank voor jullie reacties en betrokkenheid! 

mooi dat je komt vertellen hoe het verder is gegaan TO. Volop ruig weer doorstaan, en gelukkig is het goed gekomen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.