Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Madeleine

Madeleine

05-01-2009 om 19:31

Klein suf vraagje Kunnen honden ruiken of iemand zwanger is.

Weet iemand vanaf wannneer honden en of honden ruiken als je zwanger bent.

Ik moet volgende week pas ongesteld worden, maar de hond van mijn vriendin doet zo raar tegen me.
En niet alleen haar hond. Twee honden van klanten deden ook heel aanhalig, terwijl ze dat normaal niet zijn.

groetjes
Madeleine

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Carolien

Carolien

05-01-2009 om 20:38

Geen idee, maar

mijn hond van vroeger rook het als ik ongesteld werd en ging dan gek aanhalig doen. Sorry dat ik geen andere ervaring voor je heb.
Groetjes ,
Carolien, enne, als jij hoopt dat je zwanger bent hoop ik met je mee.

Indd katten

Hier nu 2 keer meegemaakt, maar onze kat wordt ontzettend aanhankelijk en wil de hele dag wel bij me liggen.
Honden weet ik indd dat ze het wel kunnen "ruiken" dat je ongesteld bent, maar zwangerschap weet ik niet. Ik duim met je mee!

Madeleine

Madeleine

07-01-2009 om 13:03

Ik hoop idd dat ik zwanger ben

Maar omdat ik volgende week pas ongesteld moet worden, duurt het nog wel even voor ik een test kan doen

Maar de hond van mijn vriendin doet echt bizar tegen me. Net of ik een schaduw heb.

Mijn katten overigens niet hoor, die doen niet anders als anders
Ik wacht dus nog even af

Katten wel

Toen ik zwanger was van de jongste en bij vrienden langs ging, was hun kat niet bij me weg te slaan. Terwijl ze normaal altijd bang wegliep - die rook het dus echt. Het zou me niks verbazen als honden dat ook kunnen ruiken.

Caroro

mama van Linde

mama van Linde

09-01-2009 om 19:54

Hier andersom

Toen ik zwanger was van de eerste wilden onze twee katten niet meer bij mij op schoot. Toen ze ongeveer 8 maanden was begon ik weer met de pil en nog geen dag later kwamen ze weer bij me liggen, hoe bizar is dat....

Overigens ben ik nu zwanger van nummer twee en zijn ze juist niet bij me weg te slaan. Hoe het allemaal precies komt weet ik niet, maar volgens mij ruiken/merken katten en honden wel degelijk heel snel dat er iets aan de hand is.

Muggen trouwens ook

Normaal gesproken weet iedere mug mij te vinden, maar sinds ik zwanger ben heb ik nog geen beet gehad. Dus die beesten ruiken kennelijk ook wat...

Groeten,

Temet

Madeleine

Madeleine

11-01-2009 om 11:38

Hihi, nou het was toch omdat ik ongesteld moest worden

Een week te vroeg.

Volgende maand beter.

Bedankt voor de reacties

groetjes
Madeleine

He balen

hoop voor je dat het snel raak mag zijn!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.