Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Kleur in de babykamer?

Over een week of 13 ben ik uitgerekend van ons 4e kindje. Hij komt de eerste maanden bij ons op de slaapkamer en aankomend najaar gaan we dan van die ene (grote) slaapkamer 2 kamers maken. Eerst sliepen de oudste 2 op deze kamer en zij hadden beiden de muur waar hun bed tegenaanstond in een kleur die zij leuk vonden. De kant waar ons bed nu staat hebben we al geschilderd, de muur waar het ledikantje straks komt te staan is blauw. Een beetje het soort blauw van Thomas de trein, voor wie hem kent.
Nu had ik bedacht om die muur blauw te laten en de naam voor de baby daarop te schilderen in een leuke kleur. Nu weten we dat we een jongen krijgen maar ik kan geen leuke kleur bedenken die bij dat blauw past! Ja, rood, maar dan wordt het wel heel thomas de trein-achtig

Iemand suggesties voor een leuke kleur voor de naam van ons kindje?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
femmetje

femmetje

18-12-2008 om 15:19

Lime?

Lime groen beetje van dat gif groen weet je wel?? STaat leuk bij blauw??? Og gewoonwit... Beetje saai maar wel lekker rustig??
Succes!

Zilver?

Je kan er natuurlijk ook een soort graffiti achtige tekening van maken waarbij je verschillende andere kleuren in elkaar laat overlopen. Dit kun je doen door een sjabloon te maken en die te sponzen.

Succes ermee!

Zand

met in donkergrijs schoolbordverf zijn superheld in het groot (tot iets onder het plafond).

EsmeePF

EsmeePF

19-12-2008 om 09:53 Topicstarter

Leuk!

Femmetje, dat lime had ik ook al bedacht (ook vanwege andere spulletjes die ik van de jongste nog heb liggen in die kleur) maar ik vraag me af of dat goed pakt op die blauwe muur. Maar dat is een kwestie van proberen natuurlijk.

Mamaite, zilver was mijn eerste keus maar dat zou er dan op gespoten moeten worden volgens de meneer van de verfwinkel. En dan adem je die stoffen volgens mij veel meer in dan bij verf. Lijkt me niet goed eigenlijk. Maar sponzen, daar was ik nog niet opgekomen, wat een goed idee!!

Manda, op zich een leuk idee, maar ik geloof niet dat een pas geboren baby al een superheld heeft Maar misschien is het een idee om wel schoolbordverf te gebruiken en de oudste kinderen het dan met krijt in te laten kleuren zoals zij het mooi vinden.

Meer suggesties zijn altijd welkom. Ik ga deze in ieder geval met manlief overleggen Bedankt!

Oh ja

het is een babykamer, nog geen superheld. God ik las het echt als een kinderkamer voor een jongetje, wat gek zat ik dan in een andere rubriek ofzo...?

EsmeePF

EsmeePF

19-12-2008 om 13:56 Topicstarter

Manda

In een andere rubriek loopt wel een draadje over ideeën voor een jongenskamer ja
Geeft niks, vond het wel een leuk idee hoor!

Inademen

Hoi,

Als ik iets met verf oid uit een spuitbus doe, dan zet ik altijd een zo'n stofmaskertje op. Kun je gewoon in de bouwmarkt kopen. Die zijn absoluut stof en dus ook verfdamp dicht. (Moet je wel FFP3 kopen, die zijn voor de fijnste stof en neveldeeltjes)

Succes met verven!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.