Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

lichtelijk bloedverlies

Vorige week terwijl ik normaal mijn regels had had ik een hele week een beetje miniem bruinverlies. Hierna een zwangerschapstest gedaan en was ik verrast maar blij dat ik positief teste .

Nu maandag had ik lichtjes bloedverlies en daarna weer bruinverlies voor een dag of 2 (ook bijna niks gewoon lichtjes) …Nu… na die 2 dagen heb ik wel een volle dag serieus gewandeld en de volgende morgen had ik een wat meer bloedverlies (lang niet zoveel als mijn regels) en 1 klein klontertje niet groter dan een erwt. is dit normaal?

Begin wel wat te stressen…gelukkig mogen we donderdag naar de gynaecoloog

Heb je nog weer een test gedaan ?
Ik had ook wel wat bruin en rood bloed verlies en toch zwanger gebleven.
Snap wel je onzekerheid. Afwachten .
Sterkte.

Oeh spannend! Hopelijk goed nieuws donderdag.. Vooral het begin vond ik zo'n onzekere periode! Vaak heeft (een beetje) bloed niet zoveel te betekenen maar alleen een echo geeft het antwoord natuurlijk, succes nog even met het afwachten.

Ik heb trouwens een hele zwangerschap bloed verloren, met soms enorme bloedingen (echt een plas op de grond zeg maar) maar dat liep gelukkig goed af Dus ik weet hoe onzeker het je kan maken!

Ik heb wel bloedverlies gehad tijdens de zwangerschap maar dat was pas rond 8 a 9 weken, bleek wat weefsel van de placenta dat loskwam maar verder de zwangerschap gewoon voldragen. Het is natuurlijk erg spannend maar donderdag zul je beslist meer weten dus nog even afwachten helaas. 

Ik had hetzelfde in het begin van mijn zwangerschap. Bleek een innestelingsbloeding te zijn. Ik had ook wat buikkrampen.

patayaicetea

patayaicetea

13-09-2022 om 18:12 Topicstarter

Roos55 schreef op 12-09-2022 om 17:54:

Heb je nog weer een test gedaan ?
Ik had ook wel wat bruin en rood bloed verlies en toch zwanger gebleven.
Snap wel je onzekerheid. Afwachten .
Sterkte.

een test kan nog 2 maand lang een foutief resultaat geven...

ik had bij beide zwangerschappen regelmatig bloedverlies in de eerste weken. Ook vooral na inspanning (bijv na yoga). Bij mij is het helemaal goedgekomen. Het hoeft dus niks te betekenen. Hoop voor jou dat morgen ook blijkt dat alles goed is! 
Ik denk dat het advies van een test doen is om te kijken of de streep toeneemt. Ik zou geen test doen, de streep kan ook juist lichter worden als het hcg heel hoog is. Bij mij overigens bij beide helemaal geen felle strepen gehad, dus ook dat zegt helemaal niks. 
Succes, ik weet nog hoe spannend dit is! 

patayaicetea

patayaicetea

15-09-2022 om 11:13 Topicstarter

korte update:

deze morgen geweest en was nog te vroeg om iets te zeggen of om het hartje te zien kloppen, maar alles zag er goed uit. Woensdag mogen we terug en weten we meer.

patayaicetea schreef op 15-09-2022 om 11:13:

korte update:

deze morgen geweest en was nog te vroeg om iets te zeggen of om het hartje te zien kloppen, maar alles zag er goed uit. Woensdag mogen we terug en weten we meer.

Dan duim ik voor jullie dat de hartslag van het scherm spat volgende week.

patayaicetea

patayaicetea

21-09-2022 om 12:45 Topicstarter

opnieuw een update:

was dus een innestelingsbloeding en alles was goed, hartslag ook ok. 

Bedankt voor alle reacties 😀

PriceyRook54

PriceyRook54

21-09-2022 om 13:02

Gefeliciteerd! Fijn joh!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.