Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Manda

Ik las in een ander draadje dat je inmiddels een echo had gehad? Alles goed? En is het er éen?

En ga je nog een combinatietest doen?

Ik moest trouwens laatst aan je denken toen ik hier op de Bloemenmarkt in een Chinese cadeauwinkel hele schattige kleine babyschoentjes zag. Ik heb ze wegens bijgeloof nog niet gekocht, maar dat ga ik wel doen denk ik. Leek me ook wel wat voor jouw halve Aziaatje, al zul je zien dat wij straks beiden een blond kindje op de wereld zetten (het kan, heb ik om me heen gezien). Maar dan nog zijn die schoentjes schattig.

Groeten,

Temet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hoi

ja echo gehad, alles was goed, het is er eentje. Dat was toch wel een opluchting, een tweeling leek mij qua zwangerschap met name heel zwaar. Ik ga over 2 weken naar de vk en ik wil ook de testen allemaal doen, ook een neklooimeting ivm risico in de familie van mijn vriend.

Leuk chinese babyschoentjes !!! Oh als het hier weer een meisje wordt ga ik weer helemaal los in chinese jasjes en rode schoentjes etc.

Hoe'st met jou, hoever ben jij ?

Temet

Temet

29-11-2008 om 13:52 Topicstarter

Manda

Ik ben al over de helft: 24 weken. Veel minder misselijk en lamlendig dan in het begin, gelukkig, maar nog wel steeds sneller moe dan normaal. Verder gaat alles tot nu toe gelukkig goed. Nog 1 keer bloedprikken en als er verder niets bijzonders gebeurt was dat het laatste, qua onderzoek.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.