Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Misselijk

Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en er super blij mee. Maar ik ben zo misselijk! En moe! Heb me gister zelfs ziek gemeld van werk. Weet soms niet hoe ik m'n ene voet voor m'n andere moet zetten. totaal lamlendig.
Nou is het de vierde, dus ik heb er wel een soort van ervaring mee. Maar toch overvalt het me weer, hoe totaal lusteloos je die eerste weken kunt zijn.
Weet niet waarom ik dit hier post, maar moest het toch even kwijt. Herkenning iemand??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Asa Torell

Asa Torell

20-09-2011 om 09:08

Marije

Van harte gefeliciteerd! Wow wat leuk dat jullie er nog een kindje bij krijgen!
En ja, narigheid he, die eerste weken. En op het moment zelf lijken ze zo eindeloos... terwijl het toch meestal wel na een week of 6 afzien een stuk beter gaat. Ik ben bij mijn eerste zwangerschap ook wel een paar keer ziek thuis geweest trouwens. Heel normaal naar mijn idee, als je het echt flink te pakken hebt. Gelukkig ging het op en neer, er zaten ook betere weken tussen. Dat hoop ik ook voor jou!

Sascha2

Sascha2

20-09-2011 om 12:08

Marije

Ja hoor, herkenning. Gefeliciteerd, leuk zeg een vierde. Ik heb er ook vier en inderdaad, dan nog kun je verbaasd zijn over het verloop van een zwangerschap. Zeker die moeheid, die totale verlammende moeheid, ik was daar steeds weer verbaasd over. Maar wat Asa zegt herken ik ook: het komt goed, echt waar. Er komen zeker weken aan waarbij die moeheid zal afnemen. Om gevolgd te worden door jaaaren moeheid . Veel sterkte en nogmaals van harte.

Marije

O heel veel herkenning, eindeloos duurde die weken van misselijkheid, vreselijk! Maar daarna.....genieten, genieten en nog eens genieten!! En nu, 4 maanden na de bevalling: wederom intens genieten!
Sterkte de komende weken!!

Merel

Merel

20-09-2011 om 22:15

Lieve marije

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap van jullie vierde!! Superleuk zeg!! En ja....die misselijkheid blegh, vreselijk. Hoop dat het gauw voorbij is en dat je een voorspoedige zwangerschap hebt. Houd je ons op de hoogte

Liefs van Merel (mama van T, febr. 10)

marije123

marije123

21-09-2011 om 14:12 Topicstarter

Bedankt

voor jullie reacties. Toch wel fijn om te lezen dat het allemaal weer over gaat en beter wordt. Moet zeggen dat ik me vandaag ook weer wat beter voel dan de afgelopen dagen, gelukkig. vind het zo verlammend die moeheid/misselijkheid. helemaal met die loslopende kinderen hier
Merel, leuk wat van je te 'horen'! hoe is het met je? Geen samen zwanger draadje dit keer?? Zou wel gezellig zijn
Liefs, Marije

Merel

Merel

21-09-2011 om 14:16

Marije

Ja, het gaat goed. nee, geen samen zwanger draadje. Hoewel ik zwanger zijn vreselijk vind, zou ik nog wel een 3e willen, maar manlief wil niet meer Mede ook wel door hoe mijn zwangerschappen verlopen zijn. Dus ja..
Maar hoe is het met jou, de grote dame, de kleine man? Vind het leuk om wat van je te horen uhhhhhhh lezen!

Merel

marije123

marije123

22-09-2011 om 07:49 Topicstarter

Merel

Tsja, die mannen hebben toch ook wel wat in te brengen he..

Maar hier alles goed. M'n dochter vindt het hartstikke leuk op school en die kleine (die alweer best groot is is nog net zo'n typetje als in het begin. Heel lief, maar ook wel heel erg een eigen willetje. Hij bijt nog steeds regelmatig, maar gelukkig wel meestal mij, hoop dat ie zich niet op andere kindjes gaat richten.. Maar nee hoor, ze zijn hartstikke lief en doen het goed.
En bij jou? Zit T ook al lekker in z'n nee fase? Wordt er hier af en toe wel gek van, alles is nee, soms vraag ik niet eens wat, kijk ik alleen en dan is het al nee. Boef.
xx

Merel

Merel

22-09-2011 om 08:37

Hier

T. zegt nog niet zoveel al is zijn woordenschat wel wat toegenomen sinds 3 weken (zegt nu 8-10 woordjes ipv net 5). Hij zegt soms wel heel schattig 'neeneeneee'en wat ie niet wil, doet ie ook echt niet, dus er zit echt wel een kop op.
Het is een heerlijk tevreden mannetje, speelt graag en veel, maar is alleen tijdens het avondeten een klein draakje. Hij eet amper warm en zet dan de boel op stelten of door te clownen of door te bleren, dus dat is vaak niet zo gezellig (zeker als die andere dame ook niet veel zin heeft om te eten). Maar verder is het gelukkig ook nog heel vaak 'ja', heel grappig en beslist. nee, ik ben echt dol op ons mannetje. Grote zus en papa zijn dat ook, dus dat zit helemaal goed. De kids gaan heel leuk om met elkaar en zijn ook echt gek op elkaar. Hij is wel een heel ander kind dan zijn zus en dat is echt wel heel grappig om te zien. Tis een echt jongetje in elk geval

Liefs, Merel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.