Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Nub theorie

  • kan iemand aan mijn echo zien wat het word een meisje of een jongen wat denken jullie ? 

Ik denk een jongen of een meisje… 
Ten eerste, er is geen foto te zien. Maar zelfs als er een foto te zien is, denk je dan dat wij als leken dat kunnen zien?

Schemerlampje schreef op 05-04-2023 om 21:09:

Ik denk een jongen of een meisje…
Ten eerste, er is geen foto te zien. Maar zelfs als er een foto te zien is, denk je dan dat wij als leken dat kunnen zien?

😂Aan de andere kant lijkt het me wel leuk om het te gokken. Ik heb begrepen dat er een puntje omhoog moet wijzen of zo ongeveer de andere kant op. 

Kom maar op met die foto staycvanderblom.

Max88 schreef op 05-04-2023 om 21:23:

[..]

😂Aan de andere kant lijkt het me wel leuk om het te gokken. Ik heb begrepen dat er een puntje omhoog moet wijzen of zo ongeveer de andere kant op.

Kom maar op met die foto staycvanderblom.

Ja, ik heb het net even opgezocht. Als de nub 30 graden of meer omhoog wijst is het een jongetje en als het meer evenwijdig met het ruggenmerg wijst is het een meisje. Misschien moet TO maar een poll aanmaken dan. 😜

jazeker. Als je een piemeltje ziet een jongetje. Hamburgertje is meisje

absor schreef op 05-04-2023 om 22:00:

jazeker. Als je een piemeltje ziet een jongetje. Hamburgertje is meisje

Dat is al wat later volgens mij. Nub theorie is dacht ik nog voordat er een piemeltje of hamburgertje is.

oh je hebt gelijk. Ik begreep dat hele nub niet dacht alleen wie kan aan een echo zien of het jongen of meisje is.  Maar nub betekent aan een mega vroege echo

Hier voor de grap geprobeerd de nub theorie toe te passen met de 11 weken echo. We dachten een meisje. Bij de geslachts(pret)echo in week 15 wist de echoscopiste ons te vertellen dat het 100% een meisje was (dus niet via nub, maar de hamburger). Bij 20 weken bleek ons meisje toch een piemeltje en balzak te hebben. Ik heb dus geen enkel vertrouwen in nub of vroege geslachtsbepalingen en als ik jou was zou ik daar ook mee oppassen voor je je op een geslacht instelt wat niet blijkt te kloppen.
Maar gefeliciteerd met je zwangerschap!

Bij ons klopte de nub theorie wel! Die “zei” een meisje. Daarna geslachtsbepaling gedaan bij 15 weken: ook een meisje (hier zag je al wel een “hamburgertje”. Maar toch hield ik mij er nog niet te veel aan vast dat het ook echt zo was, tot bij 20 weken echo het nog steeds een meisje was 😜. 
Ik zie alleen nergens een foto, maar anders wil ik wel voor je mee kijken met de nub!

Storybrooke schreef op 06-04-2023 om 15:58:

Bij ons klopte de nub theorie wel! Die “zei” een meisje. Daarna geslachtsbepaling gedaan bij 15 weken: ook een meisje (hier zag je al wel een “hamburgertje”. Maar toch hield ik mij er nog niet te veel aan vast dat het ook echt zo was, tot bij 20 weken echo het nog steeds een meisje was 😜.
Ik zie alleen nergens een foto, maar anders wil ik wel voor je mee kijken met de nub!

Tja, je hebt ook 50% kans dat het klopt…

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.