Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
sabi

sabi

22-06-2020 om 15:47

ongeplande zwangerschap

ben zwanger en overweeg adoptie voor mijn baby

reden?

jeetje dat klinkt best heftig....

Kun en wil je uitleggen wat de reden is dat je dit overweegt?

sterkte

Adoptie?

Wauw weet je het zeker? Lijkt me erg heftig. Over een paar jasr is je situatie wellicht veranderd en loopt er ergens jouw kind rond. Maar het is niet de bedoeling dat je die nog mag zien. Ja wellicht een keer heel gepland of later als het kind volwassen is. Je kan enorm naar het kind gaan verlangen maar het kind heeft inmiddels andere ouders. Ook over 5 jaar 10 jaar 30 jaar.

Zelf weten maar t lijkt mij vreselijk.

Sannie

Sannie

17-07-2020 om 09:19

Hoe gaat het met je

Hoi meid hoe gaat het nou met je ik zag je topic en vond het zo sneu voor je. Zoiets doe je niet voor niets. Sterkte met je beslissing.

Abortus

Ik heb ooit een abortus gehad. Met mijn volle verstand de keuze gemaakt. Mijn vriend stond er ook achter. We waren nog niet zolang samen, financieel nog niet stabiel, twee kinderen uit een eerdere relatie die teveel al hadden meegemaakt. We gunde hun eerst een betere en nieuwe basis.

Persoonlijk heb ik nooit spijt van de abortus gehad en heeft het mij ook nooit achtervolgt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.