Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
100%mama

100%mama

16-05-2011 om 10:09

Ook ik krijg de kriebels nu.....

hele visioenen heb ik ervan......zo genant en waarschijnlijk ook helemaal niet nodig......voel me echt een doos nu.....voor de "pijn" ben ik op zich niet bang, dat is "eventjes", maar.....wat ik dus echt genant zou vinden is dat als ik moet gaan persen.....er ontlasting komt......niet lachen dus he! Hele dromen gaan hierover!

Misschien komt het doordat ik bij de 1e dus door de ruggenprik in de nacht ontlasting heb laten lopen en ik dat ZO erg vond....de zuster overigens niet dus aan haar heeft het niet gelegen, meer mijn eigen gevoel...

ben ik echt zo'n doos?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Valkyre

Valkyre

16-05-2011 om 12:40

Nee hoor

Je bent geen doos. Dat soort onzekerheden zijn toch heel normaal? Maar bedenk: net zoals het voor ons absoluut gewone routine is om kinderpoep op te ruimen, is het voor verpleegkundigen normaal om bevallingsrommel op te ruimen - poep, plas, en ook bloed. Het komt heel vaak voor, volgens mij.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

16-05-2011 om 15:26

Gebeurt bijna altijd

Dat is niks om je zorgen over te maken hoor, dat gebeurt bijna altijd. Een baby kan er nou eenmaal niet uit zonder op de darm te drukken, en dan komt er ontlasting mee. En dat persen helpt daar ook niet bij Tenzij je per ongeluk net naar de wc was geweest, maar dat valt niet te timen.

De verloskundige/verpleegster ruimt dat gewoon even netjes op, zonder er een woord aan vuil te maken.

Ik ook

Ik beviel thuis en deed het ook - blijkbaar, heb er niets van gemerkt haha. 1 voordeel van bevallen, je mist ook van alles zoals opruimen.
Het hoort er nu eenmaal bij, not to worry!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

En ik ook...

Ik heb me er voor de bevalling ook druk over gemaakt (zo genant !!!) maar tijdens de bevalling maak je je daar echt niet meer druk om. Enneh, toen ik dacht dat ik een grote boodschap had gedaan werd dat ontkent......en later zei mijn man dat het toch wel was gebeurt. Niks van gemerkt want het was al vakkundig opgeruimd door de verpleegkundige

Biene M.

Biene M.

16-05-2011 om 21:47

Tip

Je moet toch in het ziekenhuis bevallen vanwege de diabetes? Vraag aan de verpleegkundige om zo'n zetpil, dulcolax of zo. Dan kun je alles op de wc uitpoepen en blijft de viezigheid in de verloskamer beperkt tot bloed, zweet, tranen en vruchtwater

Ik heb dat bij mijn tweede ook gedaan en zou het bij de derde ook gedaan hebben, ware het niet dat het daar allemaal wat te snel voor ging.

100%mama

100%mama

17-05-2011 om 11:04

Pfjeuw

ben dus niet helemaal "doos".......thanks!

Ik ga het bij de volgende controle een vragen over die zetpil! Thanks Biene voor de tip!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.