Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Miep

Miep

30-10-2008 om 20:23

Op zoek naar zw.schapspanty's en maillots

Ik ben op zoek naar zwangerschapsmaillots of wat dikkere panty's voor onder mijn jurkjes en rokjes. Gewoon in zwart of grijs of bruin, niks bijzonders.
Gewone maillots passen echt niet meer, dat knelt teveel en levert me buikpijn op na een dag dragen.

Evt. hold-up kousen mag ook, als ze blijven hangen...

Klinkt eenvoudig, maar na een rondje internetten nog steeds niet gevonden. Gruwelijk duur, uitverkocht, lelijke kleuren.. Wie heeft de gouden tip? Waar haal ik die dingen vandaan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
3 kids mam

3 kids mam

31-10-2008 om 09:30

Mom2b

Ik heb ze zowel bij prenatal als bij speciaalzaken gekocht gedurende mijn 3 zwangerschappen.
Ik heb ze op internet in elk geval gevonden bij mom2b. Kijk bij bodyfasion, noppies, tights (panty's). 5,99 per stuk in zowel, zwart, bruin als grijs.

Memma

Memma

31-10-2008 om 10:22

H&m, hema, markt en miss etam

Miss Etam voor de zwangerschaps modellen en H&M en Hema en de markt voor hold ups. Markt is dan verreweg goedkoopste trouwens (4,50 voor plakkousen van 60 denier, doe je de hele winter mee! daarna zitten er bij mij toch wel gaatjes in...)

Online zou ik het ook niet goed weten...succes!

femmetje

femmetje

31-10-2008 om 15:24

Miss etam idd

Ik heb ze van Miss etam zitten prima die va hennis vind ik niet zo goed... zijn wel goedkoop maar zitten niet zo mooi...
Miss etam prima en 6 of 7,95 per paar maar echt waard ook na was beurt..

Heb overgens ook pantys van mam licious gezien in de winkel maar weet niet waar je woont.

Succes fem

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.