Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
rosina aarts

rosina aarts

08-04-2009 om 23:00

Opnieuw zwanger

Nou dames, we zijn opnieuw zwanger. Het was niet gepland maar wel zeer gewenst. We zullen weer een spannende tijd tegemoet gaan maar ik blijf vertrouwen en hopen op een goede afloop. Het was niet de bedoeling dat ik zwanger zou raken zo kort na het verlies van mijn dierbare Senna* maar ik geloof dat het zo moet zijn. Ik wilde het nieuws vertellen aan diegene die zo hebben meegeleefd met de periode dat ik met gebroken vliezen liep. En ook de steunbetuigingen erna hebben me heel veel goed gedaan. Ik hou jullie op de hoogte..

Groetjes Rosina

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

08-04-2009 om 23:15

Gefeliciteerd!

Na wat jij meegemaakt hebt zal het wel geen onbekommerde zwangerschap meer worden... Dat wens ik jou trouwens wel toe, een goede zwangerschap, en ik hoop dat er over acht (?) maanden een lief mooi mensje geboren wordt!

liefs,
Petr@

Hoi rosina

Dat is geweldig nieuws en vast een enorme troost na het verlies van jullie kleine Senna(wat een prachtige naam!)

Heel veel sterkte! Zofia

Gefeliciteerd!

Van harte, en veel geluk gewenst! Ik hoop dat alles soepeltjes loopt. Laat je t.z.t. nog even van je horen?

Groeten,

Temet

femmetje

femmetje

09-04-2009 om 13:33

Wat een goed nieuws!

Hoop dat het vlekkeloos zal verlopen deze zwangerschap!!!

Van harte!

Liefs Femmetje!

Aaaaaaah wat gaaf

Ik ben zo blij voor je Rosina!!
Ik hoop met heel mijn hart dat alles goed zal gaan en dat je er van kunt genieten.
liefs Geerke (we blijven je volgen hoor!)

Mayte*

Mayte*

09-04-2009 om 17:14

Wat is dit jullie gegund!

Rosina, wat een geweldig nieuws. Wat gun ik jullie een goede zwangerschap en een gezond kindje straks.

Alle goeds, Mayte

jigglypuff

jigglypuff

09-04-2009 om 19:55

Prachtig nieuws!

Hoi Rosina,
Wat een prachtig nieuws!
Ondanks je verdriet over jullie dochtertje en nu een nieuwe spannende tijd hoop ik dat je toch van deze zwangerschap zult kunnen genieten.
Ik wens je alle goeds toe en hoop dat je dit kindje helemaal mag voldragen en dat hij/zij lekker in zijn nestje blijft zitten de komende 8 (?) maanden!!
Het is hoopgevend dat er na zo'n intens verlies toch weer zoiets moois mag komen, je zult je dochtertje nooit vergeten maar je kunt je nu ook naast het verdriet om Senna richten op nieuw leven en ik denk dat dat ook heel troostend zal zijn voor jullie.
Hou je ons op de hoogte?

mirreke

mirreke

09-04-2009 om 21:27

Wat een fijn nieuws!

En wat leuk dat je het even komt melden hier! Ik ben heel blij voor je en ik hoop dat je zwangerschap goed zal verlopen. Veel geluk maar ook sterkte, want het zal ook wel een rare tijd zijn met dubbele gevoelens. En ook spannend, want je weet als geen ander dat het eigenlijk een wonder is als alles goed gaat.

rosina aarts

rosina aarts

10-04-2009 om 08:38

Niet zwanger

Sorry te vroeg gejuicht. Er zit niks in de vruchtzak dus of een miskraam of een windei of zoiets. Nou ja maakt ook niet uit er is geen baby. Vind het wel jammer aan de ene kant en aan de andere kant was het ook wel heel snel gegaan allemaal.

femmetje

femmetje

10-04-2009 om 09:27

Oh nee

nou meis hoop dat dit het laatste is voor jullie!!!

sterkte.

liefs.

Och

Och wat erg, wat moet je heen en weer geslingerd worden tussen allemaal gevoelens. Ik had het je zo gegund... lieve Rosina ik denk aan je xx

Lean1

Lean1

15-04-2009 om 21:43

Rosina

Heel erg gefeliciteerd, ik ben heel blij voor jullie. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en een wolk van een baby.

Lean

Lean1

Lean1

15-04-2009 om 21:45

Sorry rosina

Ik had alleen je eerste berichtje gelezen en niet het volgende slechte nieuws! Heel jammer dat het niet zo heeft mogen zijn...

Lean

mirreke

mirreke

16-04-2009 om 09:46

Ach rosina

wat een emotionele roller coaster moet dit voor je zijn. Al die emoties, verdriet om Senna, blijdschap om de zwangerschap, nu toch weer niet zwanger...
Sterkte met alles!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.