Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
ff anoniem

ff anoniem

26-02-2009 om 18:14

Slecht nieuws.....screeningsecho!

Vandaag, helaas, slecht nieuws gehad met de medische 20 weken echo!
Uit de echo is gebleken dat er een holte, gevuld met vocht, in de buik van de baby zit.
Iemand hier al eens van gehoord?
Aankomende maandag moeten we voor verder onderzoek naar een universitair ziekenhuis, maar wachten duurt lang!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ff anoniem

Ik kan je niet helpen. Maar wilde je alleen even heel veel sterkte wensen.
Groetjes Poldergirl

Bij mijn dochter....

Niet hetzelfde meegemaakt .. Maar bij mijn dochter (nu bijna 6 jaar) werd er tijdens de echo in het streek-ziekenhuis een holte in haar hersentjes gezien gevuld met vocht. We konden een aantal dagen later naar het WKZ in Utrecht waar de echo nog een keer gemaakt werd.
Toen bleek het om iets te gaan wat wel vaker voor komt in de groei van het kindje en het is hier met een sisser afgelopen. Dagen in de stress gezeten voor niets ;-(.

Wil je geen valse hoop geven maar .....nou ja misschien een beetje hoop. Heel veel sterkte voor de aankomende dagen !

Liefs

*Lotus*

*Lotus*

26-02-2009 om 19:38

Ff ano

Ook ik wil je veel sterkte wensen. Ik heb geen ervaring, maar ik hoop echt dat het om iets niet ernstigs gaat.

Liefs, Lotus

Lean1

Lean1

27-02-2009 om 14:08

Ook van mij

veel sterkte gewenst, hopelijk is er niets aan de hand!!

Lean

mam2be

mam2be

01-03-2009 om 20:42

Ik hoop

dat het allemaal meevalt. Een echo zegt natuurlijk ook niet alles. Een kennis van ons kreeg ook zo'n rare uitslag na echo's het kindje zou vergrote niertjes hebben en als je dan gaat googelen kom je uit op de meest ernstige ziektes. Je zwangerschap kan er behoorlijk onder te lijden hebben. Uiteindelijk bleek het kindje helemaal gezond te zijn en waarom de echo afwijkend was???? Het is geen leuke zwangerschap geweest, maar gelukkig was het zoontje wel gezond. Laat je alsjeblieft niet bijvoorbaat angstig maken, tenzij het tegendeel bewezen is! Sterkte!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.