Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
karin

karin

19-05-2010 om 00:24

Tips geboortekaartje derde kindje,met foto van de 2 andere kids

Wie heeft er ene leuke tip/idee om een geboortekaartje te laten ontwerpen van je derde kindje,waar een foto van je andere kindjes opstaan,ik weet 1 voorbeeld op het strand de naam van het kindje in het zand graveren en dan de andere twee kindjes ernaast,ieder aan 1 kant en dan de handen omhoog ofzo,maar deze had mijn schoonzus bij de derde,vond ik erg leuk,ik wil ook graag iets aparts/origineels!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

19-05-2010 om 09:30

Bij onze jongste.

Wij wilden toen ook een origineel kaartje en het aanbod was niet echt geweldig in die tijd. ( niet echt onze smaak ).
We hebben een collega van mij toen het kaartje laten tekenen. ( potlood, zwart, wit, grijs ).
Ze heeft eerst foto's van onze twee oudste jongens genomen die naast elkaar op de grond zaten en met zijn tweetjes een babypop vasthielden.
Die foto heeft mijn collega gebruikt om de tekening voor het kaartje te maken.
M.

Ik heb er ooit een gehad

waar de kinderen (of 1 van hun, weet niet meer precies) de kwast vasthielden en op de buik van de moeder stond dus de naam van de baby.

karin

karin

19-05-2010 om 13:50

Hey dank je beide leuke ideetjes

Dank je wel,beide vind ik leuk EN origineel!

Ideetje

wij hebben ooit een kaartje gekregen van mensen die een derde kindje kregen. De andere twee stonden voorop. Jongetje duwde een poppenwagen en daarachter liep hun dochtertje die een stok met daarop een bord met de naam vast hield. Zag er erg leuk uit. Kinderen liepen op de foto hier in het park...hoorde later dat ze de foto op een zondagochtend om zeven uur gemaakt hebben...kinderen waren toch altijd vroeg wakker

groetjes van Purk

mover

mover

20-05-2010 om 17:45

Gewoon

een foto van de oudste 2 die de nieuwe baby vasthouden op de bank, op het bed, doe wat.
Hier een foto van oudste die bij het glazen wiegje van jongste staat in het ziekenhuis. Dat was ons kaartje. Waarom zo krampachtig "origineel", (dit bedoel ik niet zo onaardig als het misschien hier staat hoor!) en waarom niet gewoon een mooie foto van je kinderen met de nieuwe aanwinst?

Omdat omdat

Ik het ideetje van Purk helemaal geweldig vind. Smaken verschillen nu eenmaal.

Wij hadden ook een redelijk standaard kaartje: Oudste twee bij de buik van mama. Ik zou willen dat ik op het poppenwagenidee gekomen was....

Kinderwagen idd

ik kreeg een kaartje van drie kindertjes die samen midden in het bos in een ouderwetse kinderwagen keken..
netjes op rij van groot naar klein... de jongste had haar handje in de wagen...
de foto was lang voor de baby geboren was al gemaakt, ze hadden er gewoon even een pop ingelegd (die zag je dus niet!) erg gaaf

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.