Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Uitgerekend 15-31 juli 2021


Hey allemaal! 
ik zou ook graag nog mee schrijven. Veel kennen mij wel als Lampje279 in het viva forum topic. 
Vandaag 37+5 en 27 juli uitgerekend. Eerste kindje. Ik heb nog geen voortekenen. Harde buiken heb ik nog nooit gehad. Baby is al wel goed ingedaald, maar daar heb ik ook niks van gemerkt dus wacht rustig af. Zo lang het niet te warm wordt vind ik het nog goed vol te houden. 

Hier komt mijn verhaal. Heb dat gedoe van linkjes plaatsen terwijl ik dat niet doe. Dus ff 10 post halen sorry

Ben benieuwd firsttimemom!

Hier nog geen nieuws, zit in de wachtmodus haha. Helaas heeft de gastouder vanaf morgen vakantie, dus dan is zoontje de hele week thuis. Zie er wel een beetje tegenop, omdat ik zo weinig energie heb en ook niet te ver van huis wil gaan alleen met m. Voel me er wel schuldig om naar hem toe, hoop dat de baby wat dat betreft snel geboren wordt!

Sorry voor de late reactie, fijn dat jullie zo lief hebben gereageerd met aanmoedigen!

ik kan niks posten zonder die stomme melding

Dus sorry voor deze spam, maar moet de tien berichten halen.

Voor de geïnteresseerden, mijn bevallings verhaal.

Het ging heel heftig en snel. Vond vooral de weeën storm echt niet fijn. Kon mij ook geen houding vinden en het deed echt heel erg zeer. En ja toen heb ik gevraagd om naar het ziekenhuis te gaan voor pijn stilling maar de verloskundige zei dat we dat niet gingen redden en dat ik moest persen. Mijn ontsluiting ging dus heel snel. Persen was 50 minuten, maar daar had ik steeds 3 a 4 minuten rust tussen een pers wee. Kon er dus helemaal van bijkomen en heb dat stukje als 'fijn' ervaren. Voor ik het wist zei ze (bij de beruchte ring of fire) dat ik niet mocht persen en dat ik daarna nog 1x moest persen en dan zou mijn zoon geboren worden. Geloofde het bijna niet, maar idd 1 wee later was ie er. Zooo fijn en mooi moment! Wordt er nog emotioneel van haha.

Verder houdt ie zich heel erg rustig als ie bij mam of pap ligt huid op huid. Maar ergens anders liggen vind hij niks. Dan zit er een keeltje op hoor, poeh!

Borstvoeding gaat wat moeizaam, maar schijnt meer voor te komen. En als het niet gaat dan ga ik over op kunstvoeding. Ga er geen stress om hebben. Ga zo kolven, even kijken hoe dat gaat. Maar meneer laat geen tekenen van honger zien. Heeft wel gewoon poep en plas luiers. We hoefte ons iig geen zorgen te maken.


Sorry voor de lange post en veel informatie haha, wilde het graag even van mij afschrijven

Gister om tien over half twee geboren onze prachtige zoon 😍

vijftig centimeter en woog drie kilo! Dus echt een kleintje. Met lange dunne benen haha.

Gefeliciteerd Firsttimemom! Dat is inderdaad supersnel. Klinkt als mijn eerste bevalling, die verliep nagenoeg hetzelfde. Heel overweldigend en pas na 2dgn besefte ik me dat zoon er toch écht was. Laat je lekker in de watten leggen en geniet van je gezinnetje! ♥️

Gefeliciteerd Firsttimemom! Wat een snelle bevalling. Hopelijk kunnen jullie nu lekker genieten van de kleine. 

gefeliciteerd!

Neem lekker de tijd om te snuffelen aan je kleintje en te herstellen 
Daar is de kraamtijd voor😊

Gefeliciteerd! Fijn dat de bevalling zo voorspoedig is gegaan

gefeliciteerd! Succes met het herstel en heel veel geluk samen! 

gefeliciteerd firsttimemom! Nu lekker genieten samen. Veel geluk!

Firsttimemom: Gefeliciteerd! Dat klinkt inderdaad als een snelle bevalling. Hoe voel je je? Ik hoop dat je borstvoeding snel op gang komt of dat je inderdaad lekker overstapt!

Puzzelstuk: heftig, dat precies nu je gastouder vakantie heeft. Succes!

Mirrie: eigenlijk hetzelfde, ook voor jou succes! Hopelijk kan je toch nog lekker het eea doen met je zoontje.

Pinguin: Hoe gaat het nu? Spannend, dat je toch al 3 cm hebt. Hopelijk zet het snel door! (of heeft het inmiddels al gedaan? 😉)

Hier 37+6. Gisteren laatste klusjes in huis gedaan. Morgen controle in het ziekenhuis en hopelijk dan weer “medisch af”. Het gaat gelukkig weer een stuk beter en de kleine trapt er (flink) op los haha. Over het slijmverlies, dat loopt hier ook echt wel op. Heb niet het idee dat het echt een voorteken is, ik voel verder namelijk nog niets.

Voor de anderen: Hoe gaat het met jullie?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.