Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Uitgerekend 15-31 juli 2021

Meiden reunite voor onze laatste loodjes!

Op Viva was ik Phloxx, nu overgestapt op Phlora.

NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekendBevallenGeslacht
Puzzelstuk32221 juli
20 juli
Meisje

Firsttimemom
29/32

115 juli10 juliJongen
Phlora30/34121-26 juli
(verschillende metingen)

3 aug

Meisje
Neweve30/30119 juli13 juliMeisje
Pinguin
30/31

216 juli16 juliJongen
Lenthe
34/36

223 juli
17 juli

Meisje
Vivavette29127 juli
29 juli


Jongen

Lapjeskat29/33118 juli
24 juli

Jongen
Mirriemirrie35222 juli
1 aug

Meisje
Aviendha29129 juli
8 aug


Jongen

TweeAapjes
28

231 juli

27 juli

Jongen

Lampje27932127 juli
4 aug

Meisje
Plukje8337222 juli

27 juli
Jongen



Ik sluit me aan bij dit topic! Zelfde naam als op Viva, Puzzelstuk, uitgerekend 21 juli

Ik schreef niet mee in hetviva  topic, maar las wel mee. Zou graag beginnen met meeschrijven. Ben de 15e uitgerekend!

Hello en welkom fitsttimemom!

Hoi! Ik ben de 16e uitgerekend. Zat op Viva in het topic over uitgerekend eerste helft juli, omdat ik eerst op 14 juli zat, na de termijnecho bleek ik toch 2 dagen later uitgerekend, maar toen zat ik al in het topic. 
Op Viva ben ik ook Pinguin15 

Mag ik ook meeschrijven?  Ik heb nooit meegeschreven in het Viva topic, omdat ik in het begin bang was dat het mis zou gaan en later de groep al zo groot was.

ik ben 23 juli uitgerekend van een dochter. Hebben al een zoon van 1½ jaar oud 

Leuk, weer wat nieuwe meeschrijvers!

Ik ben er ook weer, zelfde als op Viva forum. Ik ben op de 27e uitgerekend.

Phlora

Phlora

09-07-2021 om 15:12 Topicstarter

Ah leuk jongens, de bekende namen en avatars. Biedt een beetje troost na het nieuws dat VF ging stoppen.

Welkom nieuwelingen!

Ik ben er ook bij, de 18e uitgerekend. T.o.v. mijn nick op Viva heb ik alleen het lidwoord laten vallen😊


Overigens net weer controle gehad bij de verloskundige en alles is weer goed. Altijd fijn om te horen. 

Hoi! Ik ben er ook weer bij!  Top Phlora. Toch wel leuk om elkaar een beetje volgen. 22 juli uitgerekend 

Present! Ik schreef de laatste tijd minder in het topic op Viva omdat het allemaal wel prima gaat, maar las wel nog steeds mee. Zelfde nick en avatar hier, 29 juli uitgerekend

Joe ik ben er ook! Moet nog even bijlezen op 't oude forum 

Leuk! Een paar ken ik van andere zwangerschap topics, fijn dat we hier verder kunnen! Spannend wanneer de eerste baby's zich melden, ik kan in ieder geval niet wachten

Hebben sommige al 'voortekens'? 

Leuk dat jullie meeschrijven Lenthe, Pinguïn en firsttimemom! 

Lenthe: Leuk dat jullie al een zoontje hebben! En nu een dochter. Wij hebben ook al een zoontje, wordt bijna 4jaar. Nu is het een verrassing, al denk ik zelf dat het weer een zoontje wordt. De zwangerschap verloopt nagenoeg exact hetzelfde en draag erg naar voren. 

Firsttimemom: hier nog geen voortekenen. Wel sinds paar dagen felle steken onderin en in m'n vagina. Nu is baby ook nog niet ingedaald dus wellicht heeft het daarmee te maken. Maar goed ik ben ook pas 22e uitgerekend. 

Jij al wel? Jij en pinguïn zijn volgende week al uitgerekend. Spannend!

Wat leuk dat jullie het geslacht nog niet weten, ik wil dat misschien bij een volgende ook een verrassing houden. Voor nu waren wij te nieuwsgierig en krijgen wij een zoon!

Ik draag trouwens ook erg naar voren, dus wie weet is dat typerend voor een jongentje haha  

Ik had ook steken in mijn vagina en lies, en de baby is indd ingedaald, dus grote kans dat dat het is!

Verder heb ik sinds gister/vandaag wat last van slijm verlies, geen idee of dat delen van de slijm prop zijn, maar even opvallend. Last van mijn borsten sinds gister. En soms wat steken, harde buiken. Maar niet echt iets dat ik denk het kan elk moment gebeuren helaas. Ben niet zo goed in afwachten blijkbaar haha, dus kom maar op!

Mwah, hier ook sinds een week af en toe steken of een gevoel van naderende ongesteldheid (voor mij altijd een teken om een pijnstillerspiegel op te bouwen om die dagen enigszins fatsoenlijk door te komen). Dat kunnen voortekenen zijn, maar heb niet het idee dat het serieus aan het doorzetten is. 

Aan de andere kant kan het vannacht zo ineens losgaan.

Hoe zijn jullie partners eronder? De mijne vindt dit een ontzettend spannende periode. Normaal zit hij niet zo aan zijn telefoon vastgeplakt, nu wel als hij buitenshuis is. En zijn ringtone staat loeihard. Hij heeft vanmiddag tijdens zijn boodschappenrondje een kleine omweg gemaakt naar het ziekenhuis. We waren al een keer geweest maar we wonen nog niet zo lang in deze stad en hij wil het graag zonder navigatie kunnen vinden. Vond ik wel heel lief eigenlijk

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.