Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Uitgerekend februari 2022

hoi hoi.

Mijn naam is Linda en ik ben 40 jaar en nu 9,5 zwanger middels een donor. ik ben 14 februari uitgeteld.
Zijn er meer vrouwen die uitgerekend zijn in februari? Het lijkt me leuk om ervaringen te delen

Niet zwanger, maar gefeliciteerd!

gevonden!

Ik ben 22 januari uitgerekend, mag ik hier meeschrijven? 
We hebben afgelopen maandag een goede termijnecho gehad! ♥️
Volgende week bloedprikken voor de NIPT. Het wordt ons eerste kindje.

Gevonden - gelukkig zelfde smileys haha

@wonderwoman ik denk dat als je een topic aanmaakt voor uitgerekend in januari je snel een grote groep creeert . Deze groep is voor uitgerekend in februari. 

Gefeliciteerd! Ik ben zwanger via ICSI en ben 26 februari uitgerekend. Afgelopen dinsdag hebben we het hartje zien kloppen💜

Ik ben hier ook weer van de partij 

Summer gefeliciteerd, we zijn tegelijkertijd uitgerekend!

Wonderwoman van mij mag je natuurlijk meeschrijven maar is het niet leuker om met het januari topic mee te schrijven? Ik dacht dat ik die wel had gezien.

Hoi allemaal, 
Gefeliciteerd aan de zwangeren!

Ik weet niet hoe actief dit topic wordt nu Viva blijft bestaan, maar mochten er hier wel mensen gaan/blijven schrijven, dan doe ik graag mee! Ik heb een dochtertje van 3, ben nu zwanger van een 2e kindje en uitgerekend rond 10 februari. Aanstaande donderdag de termijnecho maar eerder gelukkig al wel een hartje zien kloppen. 
Ik vind deze zwangerschap lastiger dan die van mijn dochter, ik heb hiervoor een MA gehad met 6 weken dus het is wat spannender allemaal. En ik heb heel erg veel last van misselijkheid helaas. 

Wonderwoman schreef op 16-07-2021 om 11:02:

Ik ben 22 januari uitgerekend, mag ik hier meeschrijven?
We hebben afgelopen maandag een goede termijnecho gehad! ♥️
Volgende week bloedprikken voor de NIPT. Het wordt ons eerste kindje

Er is een januari topic, misschien vind je het leuk om daar in mee te schrijven? 
https://www.viafora.nl/forum/2-zwangerschap-en-bevallen/uitgerekend-januari-2022?page=1#19

RiverWaltz schreef op 18-07-2021 om 16:58:

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd aan de zwangeren!

Ik weet niet hoe actief dit topic wordt nu Viva blijft bestaan, maar mochten er hier wel mensen gaan/blijven schrijven, dan doe ik graag mee! Ik heb een dochtertje van 3, ben nu zwanger van een 2e kindje en uitgerekend rond 10 februari. Aanstaande donderdag de termijnecho maar eerder gelukkig al wel een hartje zien kloppen.
Ik vind deze zwangerschap lastiger dan die van mijn dochter, ik heb hiervoor een MA gehad met 6 weken dus het is wat spannender allemaal. En ik heb heel erg veel last van misselijkheid helaas.

Je kan altijd meeschrijven op ons vivaforum topic?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.